Recenze (889)
Underworld: Krvavé války (2016)
Underworld byl kvalitou vždy za Resident evil a tenhle díl není vyjímka. Snad je to pro obě série konečně konečná.
Assassin’s Creed (2016)
Hru znám, ale nehrál jsem jí. Film má nicméně dle mého mínění dávat smysl i pro nezasvěcené. Což možná dává, ale jinak je to blbost o ničem. Snad nejvíc mě mrzí, že onen nejvyšší skok v dějinách je plýtvání Waltersovým uměním. On totiž ve filmu vypadá dost počítačově, tak proč riskoval život a dělal to doopravdy?
Loupež ve velkém stylu (2017)
Tak čekal jsem větší zábavu. Tohle byl tak trochu Disney.
Život (2017)
Další varianta na Vetřelce, ale daleko za jeho kvalitou. Je to dlouhé, nudné a s jasným koncem.
Všechno nebo nic (2017)
Pár vtipných scén, ale jinak typická česká kravinka typu Ordinace nebo Ulice.
Mumie (2017)
Tak to byla docela tragédie. Celý ansábl za trest mumifikovat za živa. Templáři se klaní egyptský mumii, pan Hyde je jenom ochraptělý žilnatý trapák atd. Jestli takhle prázdně bude vypadat celý monstr vesmír, tak potěš koště.
Pohádky pro Emu (2016)
Celkem mile lidský film. Vetchý je borec a malá je roztomilá. Na české poměry dobrý film.
Manžel na hodinu (2016)
Ještě horší, než jednička. No ale účty je třeba nějak zaplatit, že?
Čapí dobrodružství (2016)
Takový klasický animák se vším potřebným. Ale vlčí smečka je pro mě už teď legendární. Možná se časem dočkají vlastního příběhu jako Tučňáci nebo Mimoni. Rozhodně by si to zasloužili.
Vetřelec: Covenant (2017)
Ridleyho další verze téhož. Kdyby to někam posouvalo příběh, pak budiž. Ale ono je to zase jenom repete o zrodu Vepřelce. Který tu navíc vypadá jako příšerka z béčkového horůrku. Už to zabal Scotte.