Recenze (889)
Dívka v pavoučí síti (2018)
Série má stále klesající kvalitu a Claire určitě není Noomi.
Složka 64 (2018)
Příběh je to silný, ale to zpracování nějak pokulhává. Možná je to zbytečně průhledné.
Vyšehrad (2016) (seriál)
Dlouho jsem se tak nenasmál, jako u téhle pravdivé sondy do života bezmozkových kopaček.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Celkem vtipná záležitost, která dost stojí na hercích. Trojan je nejvíc.
Trpaslík (2017) (seriál)
Asi nejslabší záležitost od Pruši-Kolečka.
Maigret - Maigret a drahoušek z Montmartru (2017) (epizoda)
Psychologicky asi nejpropracovanější díl. Další by nebyl, prosím?
Maigret - Maigret a noc na křižovatce (2017) (epizoda)
S každým dílem je to lepší. Nejvíc mě dostal ten vizuál a smysl pro detail. Třeba čajový servis je pořád stejný. To se leckdy rekvizitářům poplete i u jednoho filmu, natož u čtyř. Na konci je z výšky vidět, že seděla i trajektorie střely ze sadu. Neuvěřitelné!
Maigret - Maigret a případ mrtvého muže (2016) (epizoda)
Gang z Československa? Tak to jsem prostě musel vidět.
Maigret - Maigret klade past (2016) (epizoda)
Chvíli mi trvalo, než jsem v Rowanovi přestal vidět Beana, ale pak jsem musel uznat, že mu ta role prostě sedla.
Venom (2018)
Nuda, nuda, šeď. Venom je good, ale sám to neutáhne. Příběh nula. Na pokračování to nevidím.