Recenze (98)
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Od první minuty filmu do poslední jsem byla přikovaná k sedačce s křečí v kyčli a husí kůží po celém těle. A to jsem ještě netušila, že po titulcích mi zvlhne oko díky reálným rozhovorům s dědečky-vojáky. Za mě jeden z nejlepších vojenských filmů!
Dunkerk (2017)
Bohužel se nemohu řadit mezi nadšence tohoto filmu a přitom jsem se na něj tolik těšila... Doplavu k jedné lodičce ta se potopí, doplavu k druhé lodičce ta se potopí, doplavu k třetí lodičce ta se potopí, doplavu ke čtvrté lodičce a ta se....ano, také potopí! Do toho jediné letadýlko na obloze s Tomem Hardym uvnitř, který rozstřílí všechny nepřátele a zachrání tak všechny a to i po tom, co mu od půlky filmu dojde v letadle palivo a létá tak vlastně větroněm. Nesmíme zapomenout na Pepka námořníka se synem, který na své malé korábce rozlévá vojákům na moři čaj... V poslední řade nemohu neohodnotit zklamání z uširvoucí hudby (pokud se to hudbou dá nazvat) jako ze psychozáhrobí. :-(
Chirurgové (2005) (seriál)
tato naprosto hloupá, naivní, ukřičená, průhledná a stupidní slátanina u mě vede s jasným náskokem v žebřícku největší ****vina všech dob!
Deadpool (2016)
byt chlap a idealne v puberte, tak si budu film pousten 5x denne. Nicmene jsem zena a za me dobry :-)
Nepřítel (2013)
není možné vidět jen jednou a není možné po skončení další hodinu nepřemýšlet!
Marťan (2015)
jediné co chybělo na "wellness" pobytu Matta ve vesmíru bylo vybudovat si svou vlastní atmosféru, najít si mars-manželku a založit malé marsáky...Matt je skvělý herec, ale v tomto snímku nepředvedl nic jiného než hloupou postavičku z ještě horšího amerického filmu, kde nic není problém a já jsem největší borec v celém vesmíru. Obrovské zklamání.
Interstellar (2014)
bohužel...kdyby film končil první polovinou, tak nešetřím hvězdami, ale jelikož tvůrci chtěli přidat filmu "hloubku", v které se asi museli ztrácet i ono sami, tak musím hvězdy naopak sympatickému farmářo-kosmonautovi odečítat.
Soudce (2014)
ať už jsou ve filmu Soudce nedostatky, tak je okamžitě přetlačí vtipnost, chytrost a emoce stříkající z hereckých výkonů Roberta Downeyho a Roberta Duvalla. Nemohu jinak!
Až po uši (2014) (seriál)
vtipné, nadlehčené a celkově příjemné.
Fair Play (2014)
dle mého o ničem.