Recenze (235)
Poslední skaut (1991)
Vyjímečná zásoba sprostých slov a frází.
Počátek (2010)
Dost jsem se na to těšil a rozhodně jsem potěšen co jsem viděl. Jen jsi nejsem jistý jestli film končí snem nebo realitou.
New Police Story (2004)
Jeden z nejdrastičtějších Jeckieho filmů.
Honey (2003)
Jessica je prostě kočka.
Lovci pokladů (1999) (seriál)
Jako malímu se mi to líbilo, teď to nedokážu dokoukat.
Repo Men (2010)
Zajímaví film, který mě dost na konci překvapil. Jediné co mi vběhlo na mysli bylo Next.
Robin Hood (2010)
Mělo se to jmenovat jinak, protože Robin Hood to byl jen poslední minutu.
Bangawoon salinja (2010)
Že bych byl fanoušek Korejských filmů to opravdu ne, ale ten to film se mi líbil a to hlavně konec.
Smallville (2001) (seriál)
K tomu to seriálu by se hodilo přízvisko 'Nekonečný příběh´
Černý anděl (2000) (seriál)
Rád jsem to sledoval, hlavně kvůli Jessice.