Recenze (446)
Na mušce (2018) (seriál)
Fajn obsazení, atraktivní prostředí evropských metropolí, cool vražedkyně s citem pro módu, celkem to odsýpá a občas je to i zábavné, jen ta druhá sezóna už je úplně ale úplně zbytečná.
Pose (2018) (seriál)
Nejzabavnejsi jsou na tomhle serialu balls, zbytek je bohuzel jenom klise a pochybne herecke vykony.
Psí ostrov (2018)
Podle meho se Wes vypravecsky porad zlepsuje. V Psim ostrove rozehrava spoustu temat, pritom ale zvladne cely pribeh udrzet pohromade a podat ho s lehkosti. Koukat na svet jeho optikou me hrozne bavi.
Smrtelné stroje (2018)
Vizuálně sprostá vykrádačka Myiazakiho, scénáristicky, režijně a herecky úplná demence.
Solo: Star Wars Story (2018)
Z moji strany promarnena prilezitost udelat fakt zabavny film. Han Solo je postava, ktera ma potencial byt nejvtipnejsim a nejcharizmatictejsim badassem Star Wars vesmiru a misto toho je to jenom takovy dacan. Solo je meh s hercema, co k sobe nejak nestymujou, nic zajimaveho nehrajou (moc nechapu vseobecne ucuravani z Donalda Glovera a obsazeni dvojvyrazove Emilie uz vubec ne) a se zapletkou, ktera je smutne predvidatelna.
Ten pravý, ta pravá? (2018)
V žánru romantických komedií příjemně osvěžující kousek. Chvílema to až zavání Allenovštinou. Hodně mě baví to v romanťácích prakticky nezpracovávané “let’s hate the world together.”
Zelená kniha (2018)
Prevracene Driving Miss Daisy, ktere stoji na skvelych vykonech hlavnich akteru, dialozich a mizanscene. Viggo je coby pupkaty Talian naprosto okouzlujici a pokazde, kdyz se Mahershala usmeje, mate pocit, ze vam nekdo poslal litr na ucet. No, a to tema segregace a rasismu je (i pres par scen, ze kterych uvedomele zamrazi) sice uchopene dost smirlive a naivne, ale ve vysledku bych to filmu nemela az tak za zle. Je to proste oddechove oldschool feelgood roadmovie, nic vic, nic min.
Zlý časy v El Royale (2018)
Po čase už ty odbočky (a zpívání) začnou být vcelku otravné a film působí nekonečně. O to víc zklame konec, který postrádá potřebnou katarzi. Kdo přežije, je vám vlastně celkem buřt.
Bufo Alvarius (2017)
Ezoterický bullshit with extra steps. A nevím, jestli byl komičtější ten šaman nebo Bém. PS - v dokumentu je málo žab.
Dej mi své jméno (2017)
Tenhle film by si mel cas od casu pustit kazdy, kdo se chce ujistit, ze jeste neni citove okoraly.