Recenze (19)
Jak si nepodělat život - Nonstop lahůdky (2019) (epizoda)
Celou dobu se mi to líbilo, atmosféra večerních Nuslí, dialogy, herecké výkony.. Ale chyběl mi závěr, pointa.
Horší než smrt (2007)
Asi jsem viděl úplně jiný film než ostatní.. ano 1/4 britské humoru tam možná je (viz koprodukce), ale zbytek je americko-německo-nizozemský fekál, který vše spolehlivě přeřvává.
Top Gear: Africa Special, Part 1 (2013) (pořad)
Africký speciál (obě části), pro mě asi Nejlepší díl ze všech.
Mr. Deeds - Náhodný milionář (2002)
Chtěl jsem dát odpad, ale jedna hvězdička za to že jsem to dokoukal až do konce a za Pár vtipných vtipů. Jinak souhlasím s DaViD´82 .
Girls (2012) (seriál)
Hodnocení po první sérii.
Marťan (2015)
Starý dobrý holywood, vše dobře dopadne, humor k tomu, jenom mi od začátku vrtalo hlavou proč si tu raketu při parkování neukotvili ;) . Po technické stránce mi hlava nebrala více věcí, ale stejně si tato pohodová oddychovka vysloužila 4*.
Californication (2007) (seriál)
Chtěl jsem dát 5 hvězdiček, ale zklamala mě poslední řada. Jak jsem každou shlédl ve zběsilém spěchu, tak jsem měl problém dokoukat 7 řadu do konce. Naprosto se lišila od zbytku seriálu, který měl rychlé tempo a byl překvapivý, ale poslední řada se táhne, vleče, rekapituluje flashbacky do minulosti a co je nejhorší je závěrečný díl, který je nudný a předvídatelný. Seriál jako celek dobrý, ale chybí mu třešnička na dortu v podobě zajímavého zakončení, ke konci scénaristům nějak došel dech a šli proti celkové koncepci na ruku těm divákům, kteří doufali ve šťastný konec..
Evoluce (2001)
Nejlepší reklama co jsem kdy viděl. Zábavná blbinka.
Zloději paměti (2004)
První půli zapomenete a nad druhou zakroutíte hlavou.
Monstrum (2008)
Nechtěl jsem být tak přísný, ale po shlédnutí mě nenapadl mě ani jediný důvod, proč by se měl na tento film ještě někdo někdy dívat.