Recenze (177)
Dylan Moran Live: What It Is (2009) (TV film)
Podle mě slabší než Monster, ale Dylan je prostě ir, chová se tak, vystupuje tak, a nedokážu si představit, že je někdy střízlivej :D "Poučný" a zábavný zároveň.
Cemetery Junction (2010)
70. anglický léta dost trefně zasažená. Anglie je moje srdcovka, Ricky pro mě není žádná neznámá, nečekal jsem zklamání, možná trošku víc vtipu, ale na druhou stranu by to filmu možná uškodilo, a Ricky se tak mohl vybít na postavě magora prodávajícího v jakýmsi Bistru na nádraží, zatímco ostatní postavy až na jistý momenty si udržují vážnost. Taky musím dodat vynikající soundtrack doprovázící film.
Rango (2011)
Po hodně dlouhý době animovanej film, kterej mě opravdu bavil, je to nápaditý, vtipný, narážky na slavné filmy, animace a scény graficky parádní. Jen doufám ať se netočí nějaký pokračování, protože by okamžitě Rango ztratil kouzlo a originalitu, jako jiný animovaný filmy u kterých se průser u druhýho dílu snažili napravit pak třetím a bylo to ještě horší. Gracias hombre Verbinski.
Johnny English se vrací (2011)
Johny English se vrací a je furt stejnej magor jako předtím :)
Návrat idiota (1999)
Viděl jsem po strašný době, nepamatoval, ale užíval. Parádní herecký výkony (Hlavně trojice Táňa, Aňa a Pavel), skvělý dialogy. Soundtrack doprávazející atmosféru filmu je neskutečnej. Nemám co vytknout.
Bokovka (2004)
Žánr Road movie, je tady trošku vedlejší, ale nejhorší co se může u filmu stát je, že vás nebaví. Naštěstí to se tady nestalo, alespoň v mém případě. Asi to není typ filmu pro všechny, je to pro určitou věkovou skupinu do který zatím nepatřím, ale dokážu se do ní vžít. Pokuď to nedokážete, nemyslím si, že by se vám film líbil.
Sejmout zabijáka (2011)
Když napíšu, že to je nejslabší film s mafiánskou tématikou co jsem viděl, tak to bude stačit.
Obhájce (2011)
Po 15 minutách filmu jsem si říkal, že já blbec ve škole flákal právo. Po konci filmu už jsem za to zase rád :)
Moneyball (2011)
Úžasnej film. Povinnost pro fanoušky sportu jako takovýho bych řekl. Nemám co bych vytknul.
Red (2010)
Bruce Willis, Morgan Freeman, John Malkovich, Helen Mirren... To nemohlo dopadnout jinak než kvalitně. Opět se potvrdil můj zvyk, že pokuď ten film dlouho odkládám, tak mě nikdy nezklame.