Recenze (570)
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Nelze brát tento film jako samostatný.Na Potterovskou ságu je třeba se dívat jako na velký seriál o mnoho dílech a potom je velmi dobře srozumitelný a koukatelný i pro nečtenáře.Mám pocit že každý kdo jde skoukat Harryho Pottera,čeká nějakou velkou bombu. Proč? Ať už točil Cuarón,Yates nebo Columbus,každému se podařilo vytvořit velice životaschopné a krásné dílo,které pokračuje čím dál temněji.Je tady napětí,humor a vše podstatné,co je i pro nečtenáře důležité.Přečetla jsem pár recenzí a mám dojem že tento film se dostane mezi nejrozporuplnější.Téměř každý hodnotící nadává a porovnává s knihou, ale pokud je mi známo,hodnocení knih je na jiných www-stránkách! A film samotný je "pouze"podle knihy a né kopie knihy. Inu, ať tak či onak ,pro mou maličkost je i tento potterovský film skvěle zvládnutým počinem.A říkejte si a pište si cokoli chcete.
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Nelze brát tento film jako samostatný.Na Potterovskou ságu je třeba se dívat jako na velký seriál o mnoho dílech a potom je velmi dobře srozumitelný a koukatelný i pro nečtenáře.Mám pocit že každý kdo jde skoukat Harryho Pottera,čeká nějakou velkou bombu. Proč? Ať už točil Cuarón,Yates nebo Columbus,každému se podařilo vytvořit velice životaschopné a krásné dílo,které pokračuje čím dál temněji.Je tady napětí,humor a vše podstatné,co je i pro nečtenáře důležité.Přečetla jsem pár recenzí a mám dojem že tento film se dostane mezi nejrozporuplnější.Téměř každý hodnotící nadává a porovnává s knihou, ale pokud je mi známo,hodnocení knih je na jiných www-stránkách! A film samotný je "pouze"podle knihy a né kopie knihy. Inu, ať tak či onak ,pro mou maličkost je i tento potterovský film skvěle zvládnutým počinem.A říkejte si a pište si cokoli chcete.
Gulliverovy cesty (1977)
Pokus o zpracování Swifta,který se vskutku povedl.Příjemné pokoukání pro celou rodinu.
Ghost Rider 2 (2011)
Čekala jsem cosi lepčejšího.Nebýt Nikolase,byl by to pouze nezajímavý počin s obstojnými efekty.Takhle skouknout a dost.
Fontána pro Zuzanu 3 (1999)
Co pokračování,to větčejší škvár.Pouze jedna skladba,která se stala hitem,no nejní to trochu málo!Zaplať filmbůh že už nic podobného nenatočí.
Fontána pre Zuzanu 2 (1993)
No na jedničku to nemá a úplnej odpad to taky nejní.Snad kvůli nostalgii a písničkám.
Flynn Carsen: Honba za Kopím osudu (2004) (TV film)
Hahaha-hodně útrpný úsměv.Todlenc je nejbéčkovatější béčko a ještě k tomu totální békovina.Ta jedna * je za odvahu.
Flynn Carsen 2: Návrat do dolů krále Šalamouna (2006) (TV film)
Téměř parodické napodobování "Indyho".No pro mrňata určo zajímavé,pro dospěláka na jedno skouknutí a pousmání.Faktem je,že je něco máli lepčejší než jednička.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
A máme tady druhý díl a opět stejně.Královsky jsem se pobavila.Scénář je sice hodně naivní ale přesto z něj dokázal rejža udělat solidní akční filmík na který se dá koukat a pobavit se.Drsní chlapíci,drsné hlášky a ještě drsnější zbraně-prostě správnej akčňák jak má být.
Čarodějův učeň (1977)
Kdokoliv by chtěl někdy zpochybnit Zemana a jeho kvality,bude se velice mýlit.Toto je skvělá baladicko- hororová pohádka,spíše pro starší děti a jeden z absolutních vrcholů našeho animovaného umění vůbec.