Recenze (618)
Cena moci (2015)
Nudné, klišovité, neurčité cosi. Navíc s environmentalistickým podtextem.
Český slavík Mattoni 2015 (2015) (pořad)
Karel si to zase dal jak pán. Jinak katastrofa.
Homemade (2015) (pořad)
Tak tohle ve mně vážně nebudí ani trochu důvěry. Kupříkladu tu zubní pastu považuju za životu nebezpečnou.
Papírová města (2015)
Tak ošklivý a nesympatický páreček aby člověk pohledal. Jen pár světlých momentů, jako pěkný road trip...
Pizza Boy (2015) (seriál)
Na české poměry naprostá bomba.
Praha vs. prachy (2015) (pořad)
Původně jsem dával 5 hvězd za nadšení aktérů. Pak jsem jednu strhnul za Rubešovo dětinské chování na magistrátu. Teď strhávám další za díly ohledně směnáren, které jsou neuvěřitelně hloupé a naivní.
Soudkyně Barbara (2015) (pořad)
V podstatě naprosto fekální pořad. Nicméně, občas je to zábavné...ač samozřejmě lehce zvráceným způsobem.
Stážista (2015)
Pěkné natočený odpad s kvalitními hereckými výkony. Bohužel, ten feministický politicky progresivní scénář je prostě neakceptovatelný.
Vůně vraždy (2015) (TV film)
Neoprávněné obvinění přistěhovalce, znásilnění, ošklivý kapitalismus...no je tam všechno, co se v dnešní době očekává od filmařů, kterým to tak nějak politicky myslí, že ano.
Babovřesky 2 (2014)
U jedničky jsem si pořád říkal, na čem Troška asi tak jede. Ve dvojce to prozradil. Zelený koláčky. No asi taky budu muset začít péct... Ale hokejisti pobavili.