Recenze (328)
Rafťáci (2006)
Více postav, rozvleklejší děj, ale méně zábavy (srovnání se Snowboarďáky). Videoklipový střih je sice zajímavý, ale když se přežene, tak divák může ztratit přehled o tom, co se na plátně děje. Ty rozpůlené obrazovky mluví za vše. Co měla znamenat parafráze na Hoří, má panenko, to mi nějak uniklo...
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Děj je sice jeden velký nesmysl, ale některé scény jsou opravdu k popukání, takže pokud zrovna nemáte co dělat, tak vám Podvraťáci zaručeně zvednou náladu!
Skrytá identita (2006)
Nejde o žádný nadčasový snímek. Ale to asi neříkám žádnou novinku. K hercům: Souhlasím, že DiCaprio hrál bezvadně, ostatní herci také předvedli slušné (ale méně výrazné) výkony. Přesto Skryté identitě něco chybí... V mém případě to je vzteklý Joe Pesci, ale i Robert De Niro mě v rolích mafiánských bossů přesvědčil více než Jack Nicholson. Na druhou stranu je to filmařsky zdařilý kousek, za což dávám slušné 3*.
Účastníci zájezdu (2006)
Účastníci zájezdu mě docela zaujali... Je to teda oddychovka až do morku kostí, ale příjemně se na to kouká (i když je to v podstatě - jako Román pro ženy - film o ničem).
Základní instinkt 2 (2006)
Určitě nejsem sám, komu v tomto filmu chyběl Michael Douglas. Ale vzhledem k tomu, že jednička ve mně nenavodila ten dojem kultu, přistupuji v hodnocení jako k jednomu z dalších filmů, který přišel na řadu.
Constantine (2005)
Mohlo mě napadnout, že ty scény, kdy postavy lítaj skrze zdi a podobně, můžou pocházet jedině z komiksu! Ale nechci být k tomuto filmu příliš kritický, protože první polovina byla hodně působivá a poměrně svižná (musel jsem si dát přestávku a trochu si uspořádat myšlenky). Možná ta pauza nebyla dostatečná, protože konec mi pak stejně trochu unikal... Možná, že profesionální zpracování a triky byly trochu na úkor děje, ale hlavní je, že film udrží v divákovi napětí a má, co říct.
Doblba! (2005)
To je zvláštní - skoro žádný děj, hloupé dialogy, žádný humor... a přesto mě to nijak extrémně nenudilo. Herci ujdou, filmařsky to není nejhorší, ale ve výsledku ... DĚS !!
Dobrá čtvrť (2005) (seriál)
Když v televizi běžely díly druhé poloviny seriálu, v jedné chvíli bych možná dal 4*... Ale další díly to vytáhly a můžu říct, že tento seriál se mi moc líbil. Je to příběh o životě, o vztazích a je v něm samozřejmě i humor. Z hereckého obsazení se mi nejvíce líbil výkon Vilmy Cibulkové.
Kameňák 3 (2005)
Jednička a dvojka na sebe navazovaly narozdíl od dvojky a trojky.
Kousek nebe (2005)
Neuvěřitelně hřejivý film. Příběh lásky v trpkém období minulého století. Je mi trochu líto té skromné stopáže, protože příjemných chvil u takto hezkých filmů není nikdy dost.