Recenze (328)
Kouzla králů (2008) (TV film)
Na jedno podívání docela příjemná oddychovka. Je vidět, že pan režisér má bohatou fantazii, navíc v pohádkovém žánru se meze nekladou, takže autorovi nelze vyčítat odklon od žánru či něco podobného. Zklamáním pro mne však byly role hereckých legend (Abrhám a spol.), které byly naprosto nevýrazné. P.S. Paní Šafránková by si určitě zasloužila obsáhlejší roli...
Král komedie (1982)
Spíš než mediální satira je Král komedie prostý film o lidech.
Králova přízeň (2008)
Sesterské duo Boleynových v podání Natalie a Scarlett úžasné, Eric Bana měl navrch pouze svou rolí, ne herecky. Romantika v tomto filmu? Ani náhodou - jen zrada, křivda a nenávist. Je pravda, že možná žádná postava nevzbuzuje sympatie. Co se týče hlavní postavy, krále Jindřicha VIII., tak jsem se neustále divil jeho chování a především jeho zvrácenému myšlení. To je asi v pořádku, protože tato osobnost je udivující i z historického hlediska. P.S. Časové skoky mi nevadily (nešel jsem do kina na dvě hodiny dějepisu).
Kráska v nesnázích (2006)
Milé překvapení! Od Pelíšků jsem šel s hodnocením každého Hřebejkova filmu o hvězdičku níž a Kráska to s podporou skvělých hereckých výkonů a soundtracku vytáhla o dvě výš! Taková reputace a podívejme: Kráska měla srozumitelnější a přesvědčivější příběh než třeba o rok mladší Slámův hit Štěstí. Hvězdou číslo jedna je bez debat Jiří Schmitzer (z jeho postavy otčíma jde fakt děs!), pak samozřejmě Jana Brejchová, charismatický gentleman Abrhám a tak dále. I výkon Ani Geislerové byl nejlepší z jejích filmů, které jsem zatím viděl.
Krvavý diamant (2006)
Působivý příběh popisující hrůzy a utrpení občanské války v Sierra Leone. Co scéna, to fascinující záběry. Vynikající herecké obsazení!
Křidýlko nebo stehýnko (1976)
On měl Duchemina ml. hrát Pierre Richard??? To jsou věci ;-) Jinak jde o velmi dobrou komedii, hlavní hrdina - degustátor to nemá ve své práci vůbec jednoduché... Tricatelova hláška na konci filmu mluví za vše. "Snad můžeme udělat několik gulášových konzerv navíc." :-D
Křižovatka smrti 2 (2001)
Docela slušná porce zábavy.
Kukačky (2008) (TV film)
Sice dobře zahrané, ale celkový dojem nejvíc kazí scénář. Jen díky tomu, že jde o povídkový film, se mé hodnocení zastavilo na 2*.
Kult hákového kříže (1998)
Působivý film, v němž Edward Norton udržel mou pozornost od začátku do konce a Edward Furlong mu zde výborně sekunduje. Profesionálně natočené, film je prokládán scénami z minulosti a současnosti a když se na něj divák dívá se zájmem, v příběhu se neztratí.
Kvaska (2007)
Nemám rád písničky D. Landy. I když našla by se možná výjimka... Když v rádiu jeden čas neustále dokola omílali Touhu, často mi to zvedlo náladu. Jelikož mám rád filmové muzikály, musím Kvasce vytknout základní muzikálový nedostatek, a to že stojí jen na jednom hitu. Je to však zručně natočený film, z herců hodně vyčnívá Roman Pomajbo. Postava, kterou hraje, sice není nijak zvlášť propracovaná, nicméně zahrál ji výtečně. Jinak je Kvaska fakt příjemnou oddychovkou. Šmitec, dávám 4*.