Recenze (22)
Spin (2005)
Presne tak... aj najmenší detail dokáže spôsobiť radikálne zmeny... ale koľko z nich dokážeme ovplyvniť my sami? :) A možno ani nie je treba mixážny pult...
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
No ja neviem čo to bolo, ale Mad Max asi ťažko... ostalo tam z neho len meno... Hardy, polku filmu priviazaný na kapote, skúpy na slovo, bez práškov na hlavu a z nenazdajky v "zajatí" žien vyzerá jak Max po lobotomii... (a to mám Hardyho rád... ako fakt). Sekta bielych idiotov sa hraje na Fast & furious v púšti, pretože jedna ženská mala viac rozumu jak celá banda... ah... Mad Max bez Maxa ma nejak kruto nenadchýna...
Street Fighter: Poslední boj (1994)
1* za úctu k hre... ale asi aj to je veľa...
Sedmý syn (2014)
Tak na toto som sa brutálne tešil... Chvala Bohu, že som nemal s kým ísť do kina, lebo by som im tam asi urval kreslo... ČO TO SAKRA JE?!!? Rok som sa na to tešil... jeden celý rok a pri pozeraní som 2x zaspal... nemám slov...
Devítky (2007)
no musel som si to pozrieť ešte raz.... fakt to nie je jeden z tých filmov, kde vyložíš nohy a chystáš sa spať a som rád, že ešte aj dlho po tom ako som to dopozeral mám nad čím uvažovať... jeho prepracovaná zložitosť a v podstate (po uvedomení sa) jednoduchosť je úžasná... odporúčam každému, kto sa nebojí premýšľať...
Věc (1982)
No... nebudem písať ešte raz to, čo sa tu dočítame z každej strany, ale pred Carpenterom určite klobúk dole a žasnem nad tým, ako niektorý ľudia dokážu vymysleiť také nechutné ... "veci" :)
Ocelová pěst (2011)
Film, ktorý ma zo serie filmov natočených v roku 2011 prekvapil asi najviac a aj keď sa radím medzi fanúšikov sci-fi žánru, aj keď sa vo filme nachádza len po určitej stránke to posledné, čo ma počas pozerania zaujímalo, boli tie roboty. Keď som sa o tomto filme dozvedel, povedal som si box inej úrovne. Preto som bol milo prekvapený, keď som zistil, že box je len pozlátko na pozadí oproti tomu o čo tam skutočne ide. A zvlášť, že sa to podarilo Shawn Levymu. Skutočne úžasné spracovanie od prvej minúty ( no dobre ten prvý zápas s býkom... trošku prehnané ) až po poslednú. Hugh Jackman, Dakota Goyo, Evangeline Lilly... nemám čo dodať. Zvládnuté na výbornú a s hudobným doprovodom Dannyho Elfmana to ani inak nemohlo skončiť než skvele... u mňa 85%
Lovci draků (2008)
krásny fantasy world, super draci (až na dajaké elektrické jašterice), animácia nie najhoršia, divný...pes??, určite originálne, postavy nič moc, miestami dosť nuda... celkový dojem.... milé
Captain America: První Avenger (2011)
nie žeby sa mi to nepáčilo, ale veľmi ma to za srdce nechytilo... príde mi to ako nejaký Indiana Jones v teplákoch s maskou v Lige výnimočných... začiatok filmu mi prišiel lepší...
Čas hrdinů (2011)
slabé, slabé a ešte raz slabé na vojnový film... poriadnej akcie minimum a už keď to vyzerá, že sa to rozbehne, skončí to opäť pri ničom...