Recenze (140)
Kolotoč (2007) (TV film)
Po dlouhé době dobrá česká původní televizní komedie.
Norbit (2007)
Jedna hvězdička za masky.
Letiště (2006) (seriál)
Scény se opakují pořád dokola, dokonalé Beverly Hills. Každý to táhne s každým. Nejhorší jsou neodborné scény např. u soudu nebo návštěva soc. pracovnice, to mi doslova pije krev!
Miluj mě, prosím (2004)
Vidět tenhle film znovu,tak si radši vypíchnu obě oči.to byla nuda.
Madisonské mosty (1995)
teda tolik se o tomhle filmu pěje,ale že by byl zase až tak dobrej,to se říct nedá!
Stepfordské paničky (2004)
Zajímavá představa, jak by měli muži ovládnout své ženušky:-))Ještě že jsou chlapi tak naivní!
Happy Feet (2006)
Čekala jsem mnohem, mnohem víc. Film bez děje, i děcka v kině se u tohohle filmu nudila. Jakoby bez cíle, o co v tom filmu vlastně šlo?Konec mi přišel ubohý,to chtěli tvůrci apelovat za ochranu zvířata ekologii?to děti nemohli pochopit,oč běží!
Bokovka (2004)
do Oskarového fillmu to má hodně daleko, obyčejný film, nevidím na něm nic zvláštního
Kytice (2000)
Myslela jsem si, že Kytice je nezfilmovatelná, ale Brabec to dokázal, smekám před ním!!
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Na mě až moc temné, ale jsou zde dobré efekty.