Recenze (504)
Zataženo, občas trakaře 2 (2013)
Občas celkom zábavná a nápaditá blbina, ktorá ale miestami zlyháva. Hlavne klišé príbeh a príliš prepalená "jedlozver". Najviac bavil jednoznačne policajt Earl. Inak rovnaká fantasmagória ako jednotka.
Koleje osudu (2013)
Dobrý pribeh, ale nemá dostatočnú emočnú silu, aby to s divákom pohlo. No a bez Hirschfelderovej hudby, by zostalo očí suchých, ovela viac. 60%
Kráska a zvíře (2014)
Romatika 0:1 Fantasy. Príbeh nestojí za vela, hlavne (ne)romatická casť, ale na európsku produkciu prekvapivo zaujimavý vizuál to ťahá až na tri. Nebiť dosť odfláknutého záveru, bolo by to lepšie.
Ďáblův uzel (2013)
Ako čerstvého rodiča ma to dosť vzalo. Kvôli tomu aj tak vysoké hodnotenie. Úvod a zasadenie do príbehu je podané nepríjemne dobre. Postupne ale nadšenie opadne a vystrieda ho mdlé vyšetrovanie a samotný proces, ktorý je podaný povrchne, ignorantsky a s kopou nejasností. Pri záverečných titulkách opäť nával emócií, tentoraz ale z iných príčin. Zaujímavé obsadenie, velmi silný príbeh, ale nie celkom zvládnutý film. Škoda, tento nesmierne tragický prípad, by si zaslúžil lepšie spracovanie. Za 4* si, ale stojím.
Bílá vdova (2000)
Viem že som na tom bol v kine. Bola to sranda a dalo sa tam vidieť vela trávy. To je však takmer všetko čo si z filmu pamätám. Asi som to prehnal...:)
NON-STOP (2014)
Prekvapivé osvieženie (v dnešnej záplave komixoviek a iných popcornov) v štýle rokov minulých. Scenáristi sa so mnou pekne pohrali. Kua, ne a ne prisť na toho Bad Motherfuckera. Celkom originálna zápletka drží diváka v napatí, až do dajme tomu, odpustitelného konca. Maličké nedostatky velmi rád prehliadnem. Neeson ako vždy fajn.
Zrádce (2008)
Nie zlý film, ale ani ničím nenadchne. Malý problém je že vznikol trochu neskoro a tak už nemá takú silu či efekt. Hrozba terorizmu v roku 2008 už trošku vyprchala a čo potom v 2014.
Zkurvená noc (2003)
Neustále drží divákovu pozornosť a to sa ráta. Zábavná rýchlovka, ktorá slušne pobavila, preskúšala pozornosť a ešte ma aj stihla nasrať. Za celú túto skurvenú noc môže v podstate jedna radodajk, ale fakt dosť dobrá. 75%
To, co dýchám (2007)
Tieto príbehy prepletených osudov majú vždy velký potenciál sú emocionálne silné a zaujímave. To, co dýchám, však účel dosť nesplnilo. Nieje to zlý film, ale postavy ma nebavily, občas konali skratovo a tak mi boli volné.
Cadillac Records (2008)
Podobných počinov s tohoto súdka by som kludne bral viac. Výborný náhlad do 50tok so skvelou atmoškou, kostýmami, tučnými kárami, aj muzičkou, ktorá ale ukrajuje príliš velkú čast z koláča. Postavy sú vykreslené dostatočne, herci sa snažia a ide im to. Slabšie, ale 4 dám.