Recenze (964)
New Yorku, miluji Tě! (2008)
Koukám, že trochu víc než Paříž! :)
Pearl Harbor (2001)
Shlédnul jsem nevěda, kdo že nám to zrežíroval a on sám budoucí Plechový Majkl! :) Natočil to po technické stránce fakt dobře chlapec!!! Scénář k útoku na Pearl Harbor napsala Japonská císařská admiralita už před drahnými lety a je osvědčený! Tam kde k tomu dopsali kluci americký romanticko - válečně, válečně - romantické pasáže se to už trochu naklání jako chudera Arizona zasáhnutá protipancéřovou bombou... Nu, měl obsadit do hlavních rolí Leonarda a Kate a mohlo být vše jasnější! :)
Tchán (1979)
Herecký koncert pana Bláhy!!! :) Jaký ten člověk byl asi v civilu?!? :) Každopádně tohle dílko, ačkoliv v době normalizační a její znaky nesoucí, poctivě napsané, zahrané, fajn hrůzička!!!
Zkažená úča (2011)
Nechutnost v mnoha detailech i celku osobnosti Zlatokopky! :) V podstatě však film funguje docela solidně. To i přes to, že u Cameron mám chvílemi obavu, že vypustí repliku Jokera z Batmana! Ale ten krutý nespravedlivý konec mě solidně znechutil... SPOILER: Byť Marshallovi jsem to přál! :) Ale nemám rád špatné konce, kde dobro nevítězí... :)
Legenda o sovích strážcích (2010)
Původně jsem si říkal, že sovy nejsou nejvhodnější pro fantasy film. Ale po původní ztížené orientaci, čí zobák právě mluví, jsem podlehl a propadl ději tak, že jsem se o Soví strážce bál jak o Samvěda a spol.!!!! :) Mohlo to pro mě být celé trochu poamlejší, ale beru to, jak to je! OK! **** Apendix (9.2.2019): Ještě Jednička nebyla měsíc na světě, když jsme Soví strážce viděli poprvé. Teď, když jsme to shlédli znovu, tak změna, je to pro děti téhle doby zřejmě úplně v pohodě, moje neznalost nebo tvůrci vizionáři... :) Sice je to mazec, že jsou to právě sovy, ale holt je to o sovách... :)
Dobrý ročník (2006)
Jak se člověk může těšit na láhev dobrého vína od známého vinaře a může být zklamán deštivým ročníkem. Tak jsem se i já těšil na film, který natočil filmař, který natáčí komplexní funkční filmy a nakonec jsem musel čekat na filmový bouqet, který se mísil s berličkami žlutých autíček jezdících dokola kolem fontánky a podobných berliček... Pokud to byl záměr o něco jako retro, dovolit si úpadkové formy - mě míjí... Taky je to v posledním 14. dnech třetí film o tom, že i finanční elity mají svá srdce. Kéž by měly! Nu, aspoň že: "ScorpiooOOooonnn!! There is a scorpion i my bedroOOOom!"
Jak na věc (2002)
Trochu pozdě jsem se dostal k téhle věci, ale díky vnitřním hlasům pobavil se přeci! Hugh Grant je solidní flákač, Marcus je solidní podivnost, Tonni Collette je mazec případ! Ale jo! I chlápek, který nemusí pracovat nakonec lásky dojít může! Scéna s kytarou je jedna z nejlepších katarzí, co jsem ve filmu viděl! Budiž.... :)
Kletba bratří Grimmů (2005)
Opožděně si vyřídím účet s tímhle filme! Tedy... Nerežíroval tohle Tim Burton?!? Ne!! Terry Gilliam! Tak to vyjde skoro nastejno, možná malinko hůř...
Čtyři svatby a jeden pohřeb (1994)
Tím, že to bylo anglické, bylo to jiné. Viděno v kině v oné době. Postavy trochu (místy dost) na facku, ale film dobrý - neboť konec dobrý, všechno dobré!
Nedotknutelní (2011)
*** Sociální utopie, která dokonale předstírá, že není citovou vydíračkou. Zaštiťuje se "příběhem podle skutečných událostí", ale těží hlavně z touhy po tom "aby to takhle v životě chodilo". *** Hmmm... jak tohle napsat jinak?!? Asi nijak a lépe bych to nevystihl! Tak pokud to uživateli Tetsuo nevadí, nechám jeho komentář i u mě "mluvit"... Snad jen dodám, že je to film o tom, že v multikulturním světě mají i diskrétní elity srdce! :) Měly by ho mít! Moc bych jim to (i nám) přál!!! :)