Recenze (25)
Disaster Movie (2008)
Tak to bola sracka. Uz 10 rokov cakam na dobru parodiu
Legie (2010)
skoda, som sklamany. velmi som sa tesil na tento film. zaner mi vyhovuje, mam rad supernatural a jeho apokalypticky pribeh. ale toto ma viac nudilo ako bavilo
Komici (2009)
no funny people
Avatar (2009)
pekne efekty nestacia
Carrie (2002) (TV film)
mohol to byt vyborny film, keby to miestami nebolo az tak prehnane. A k tym efektom sa radsej ani nevyjadrujem
Dead Set (2008) (seriál)
skvelý nápad, skvelé prevedenie. Jedným slovom úžasné
Braindead - Živí mrtví (1992)
Prvá polhodina príšerne nudná, váhal som či mám film vôbec dopozerať...neskôr som sa síce par krát zasmial, ale to nestačí. Tento film ma ničím neoslnil. Nemohol som sa dočkať konca
Donnie Darko (2001)
"Prečo si nedáš dole tu hlúpu masku králika? A ty si prečo nedáš dole tú hlúpu masku človeka?"
Zombieland (2009)
Tak pri tejto zombie komédii (narozdiel od iných ako Doghouse, Fido, Shaun of the Dead alebo Braindead) som sa skutočne bavil. Skvelý výber hercov a hlavne geniálny úvod, ktorý ma hneď pripútal k stoličke. Posledná polhodina síce trošku predvidateľná, ale kvôli neuveriteľne sexy Emme Stone dávam 5* :-)
Knight Rider - Legenda se vrací (2008) (seriál)
uvodny film bol zly, ale nie az taky strasny, ako uvodne epizody. Dnes vecer zabaval Knight Rider doslova cely bar.