Recenze (2 318)
Drž hubu! (2003)
Skvělá komedie, která mě vždy rozveselí. Hlavní dvojice nemá chybu, a hlavně Gérard hláškuje jak o život. Příběh je povedený a nenudí. Humorných scén je zde jako máku od začátku až do konce. Za mě jasných 100% :)
Umučení Krista (2004)
Dá se říct, že toto není film pro slabé povahy. Postupem filmu je vidět spousty brutálních scén a krutého zacházení s hlavním hrdinou a film vše syrově ukazuje tak, že se někomu může udělat i nevolno. V tomto filmu musí člověk židy opravdu nesnášet, protože jsou tady opravdu krutí a nesnášenlivý. Film má pěkný příběh a parádní výpravu. Za mě 90% :)
Utržený ze řetězu (2005)
Parádní akční Martial Art záležitost s povedenou choreografií. Jet Li dokázal svoji roli zahrát dokonale. Příběh je pěkný a ani v neakčních pasážích nenudí. Akčních scén je zde hodně. Podle mě jeden z nejlepších filmů Jeta Li. 100% :)
Zloděj životů (2004)
Pěkný napínavý thriller s pochmurnou atmosférou a pěkně zahranými hlavními rolemi. Angelině to tady hodně sekne. Za mě 86% :)
Old Boy (2003)
Hodně drsný film, který překvapí jak rozuzlením, tak i brutálními scénami, které vyzdvihují již tak hutnou atmosféru. Korea neumí točit jen horory a romanťáky, ale i atmosférické thrillery. Za mě 100% :)
Police Story 3 (1992)
Asi nejakčnější díl série. Je tu i hodně stříleček, tak to není jen o soubojích. Michelle předvádí také skvělý boj a s Jackiem se skvěle doplňují. Humorných scén je zde opět hodně. Pro mě asi nejlepší díl. Opět dávám této bláznivině 100% :)
Želvy Ninja 2 (2016)
Já si užil dvojku ještě víc, než první díl. Je zde spousta nových postav, které znám z dětství z animovaného seriálu a jsou vytvořeny opravdu pěkně. Akce je zde víc, vtipných pasáží taky. Celý film má rychlé tempo, takže rychle uteče. Příběh je pěkný a opět může v klidu pokračovat. Efekty jsou opět na špičkové úrovni. Za mě 100% :)
Police Story 2 (1988)
Stejná bláznivina jako první film. Příběh pokračuje hned po jedničce. Opět je zde spousta vtipných scén, které mi vždy zlepší náladu. Za mě opět 90% :)
Alenka v říši divů (2010)
Parádní bláznivý příběh, který jsem si užil i 3D v kině IMAX. Film má vtipné postavy a krásně vymyšlený a ztvárněný svět. Efekty jsou parádní a vše doprovází hezká hudba. Za mě 90% :)
Alenka v říši divů: Za zrcadlem (2016)
Příběh druhého dílu je hodně povedený a má i nějaké to překvapení. Co se týče efektů, tak ty jsou snad ještě lepší než v prvním dílu. Je zde spousta krásných interiérů i exteriérů a film mezi nimi skáče každou chvíli. Nové postavy se mi líbí a staré opět potěší. Já si film užil a dávám 90% :)