Oblíbené filmy (8)
Vzpomínky na Afriku (1985)
Film, který mi vžene slzy pokaždé, když ho vidím. Moje jednička.
Fontána (2006)
Nedokážu slovy vyjádřit, co ve mě Fontána vzbudila, emoce se mnou cloumaly a já nemohla odtrhnout oči od příběhu, který mi Aranofsky naservíroval na stříbrném podnose. A tak jsem prožívala boj vědce za záchranu milované ženy, boj válečníka za královnu a průzkumníkovo smíření s životem a smrtí. Vizuální efekty, podmanivá hudba, úchvatný příběh, geniální zpracování...to vše mě utvrzuje v tom, že Aranofsky je opravdu ďábel a Fontána, jeho nejvěrnějším služebníkem.
Forrest Gump (1994)
K dokonalosti chybí jen kousek, ale co je dokonalost? Přejeme si být vůbec dokonalí?! 98%
Avatar (2009)
Nepopsatelné! Dech beroucí představení, po jehož shlédnutí jsem byla roztřesená a v závratích. Cameron pro mě definitivně přestává být pouhým člověkem, teď už vím, že je to Avatar... :)
Seznamte se, Joe Black (1998)
Nevím proč, možná je to tou naivitou, originalitou příběhu nebo výbornými hereckými výkony Brada Pitta a Anthonyho Hopkinse, ale já tenhle film prostě miluju. Bez výhrad a s láskou, Joe...
Osudový dotek (2004)
Co by bylo, kdyby...?! Radši to nechci vědět...při sledování tohoto dílka mi běhal mráz po zádech, neskutečný zážitek, skvělé zpracování, výborný herecký výkon Amy a po shlédnutí vám to nedá a přemýšlete "Co by bylo, kdyby...?!"
Amélie z Montmartru (2001)
Amélii musí milovat každý. Potrhlá mladá žena, která chce spravedlnost pro své okolí. Po prvním shlednutí jsem byla rozpačitá, po druhém jsem si jí zamilovala a už bych jí nedala. Přiznávám, že jsem ovlivněná Audrey, protože pro ní, jako pro herečku, mám slabost. 90%
Anglický pacient (1996)
Jsem okouzlena a dojata. Příběh lásky, zrady a odpuštění....můj šálek kávy, sice je to zbytečně dlouhé... ale i přesto 90% (už jen za nádherné obrazy pouště).