Recenze (309)
Jack Rozparovač (1988) (TV film)
Nejlepší film o démonovi z Whitechapelu!
Pokoj (2003)
JŮ TÉRING MÝ EPART LISA!!!! JŮ TERING MÝ EPART!!!! HAHAHA KŮL STORY MARK! Prohlašuji, že sledování tohoto filmu na mě neměl žádné vedlejší účinky....HAW JÓR SEKSUÁL LAJF GOUS?
Ledově ostří (2007)
Škoda toho kreténskýho sestříhání, jinak je to švanda a kdyby to tak kreténsky nesestříhaly a nevyhodili tak skvělý scény, který vysvětlujou nějakej děj bylo by to ještě lepší, ale tak 4 jen protože jsem viděl ty skvělý scény ve vynechanejch(Bůh ženhej macatejm DVD)
Kladivo na čarodějnice (1969)
Skvělý.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Jeden z nedůležitějších filmů ever.
S čerty nejsou žerty (1984)
S čerty jsou skvělý žerty!
Čistá duše (2001)
Skvělej film a jedinej film, kde mám vážně rád Crowea...
Smrt krásných srnců (1986)
Skvělej obraz doby.
Stvoření světa (1957)
Mě nejde o to náboženství, ale prostě je to moc pěkná pohádka. (Ehm, jako náboženství?)
Vrchní, prchni! (1980)
Severní vííííítr je krutýýýý