Recenze (9)
Agentura Jasno (2006) (seriál)
Výborný seriál, který je u nás neprávem opomíjený. Zatím jsem asi v polovině 4.řady a nechápu, proč jsem se k němu nedostal už dřív. Opravdu jsem nečekal, že zrovna u tohohle typu seriálu se budu takhle dobře bavit. Dvě hlavní postavy se navíc výborně doplňují. A ještě nesmím zapomenou na skvělou úvodní píseň.
Mr. Sunshine (2011) (seriál)
Zatím zklamání, čekal jsem od Perryho víc.
Greek (2007) (seriál)
Jeden z těch lepších teen seriálů.
Taková nenormální rodinka (2010) (seriál)
Zatím příjemné překvapení
A-Team: Poslední mise (2010)
Skvělá pocta seriálové legendě z osmdesátých let.
Navěky silný (2008)
Typický americký sportovní film s trochu netypickým americkým sportem.
Coach Carter (2005)
Výborný sportovní film s ještě lepším Samulem L. Jacksonem. Pro mě osobně nejlepší film, který se tyká basketbalu.
Snídaňový klub (1985)
Nejlepší film ze středoškolského prostředí.
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Naprostá spokojenost. Přesně tohle čekám od seriálu tohoto typu. Spolu s Glee jedno z největších překvapení letošní seriálové sezóny.