Recenze (7 457)
Dead Island (2011)
pekná 3D animácia
Věznice Andersonville (1996) (TV film)
Tá hrozostrašne dlhá stopáž síce odrádzala, ale zaujímavá téma prevážila a film som si nakoniec pustil. Téma splnila do bodky, čo som očakával, v ničom nesklamala. Vidíme skvelé herecké výkony, dramatické a trpké osudy. Z námetu by som ale vystrihol súd, ktorý mi tam vonkoncom nesedel - bola to fraška, s ktorou som sa nemohol stotožniť. A tá ukrutná stopáž na konci robila to, že film začal dosť nudiť. Hodnotenie: 75%
Quackbusters kačera Daffyho (1988)
Pekná a poctivá 2D animácia, zaujímavé námety i nápady. 80%
Deník vraha (1995)
Zaujímavý príbeh, ktorý trochu "smrdí" televíznym spracovaním. Woods je trieda a dokázal to aj v tomto filme, ostatné postavy však nič nepredviedli. Celkovo to možno hodnotit ako pekné preniknutie do duše zločinca, aj s úsmevnými scénami. Hodnotenie: 60%
Tucker: Člověk a jeho sen (1988)
Nepáčilo sa mi to komedionálne pojatie, ktor oveľa viac vidím až po rokoch. Lloyd Bridges ako záporák? veľmi divné :) Ale príbeh je po celý dej filmu pútavý, herci sympatickí, Jeff Bridges uletený....aj keď tej drámy je tam pomenej. Hodnotenie: 70%
Cherry 2000 (1987)
Mierne uletená sci-fi blbôstka, ktorá zaujme svojim začiatkom. Príbeh, ktorý vám bude jasný po prvých 15-minutách, ide potom dole, dole až skoro na dno. Záporáci takmer nie sú, resp. sú o ničom. Pekná Griffith je ale na zjedenie. Hodnotenie: 35%
Demetrius a gladiátoři (1954)
Zaujímavý historický film z obdobia rímskeho cisára Caligulu a s tematikou prvých kresťanov v Ríme. Zaujal aj Ernest Borgnine v jednej z vedľajších rolí. Súbojom musíme prižmúriť oči vzhľadom na rok vzniku, ale originálny príbeh plynie pútavo od začiatku do konca bez nejakých klišé. Hodnotenie: 75%
Istorija odnogo prestuplenija (1962)
Celkom nadčasový a na ZSSR netradičný komedionálny animák. 75%
Upír z Feratu (1981)
Také nemastné-neslané, balancujúce na hrane hororu a hororovej komédie. Hororovú atmosféru vytvára iba jedna jediná scéna, ktorá ale zase je celkom dobre urobená (na rok a pôvod vzniku). Z postáv sa mi páčila iba tá herečka, ktorá účinkovala v tom krátkom čiernobielom upírskom snímku :) Hodnotenie: 45%
Pražské noci (1968)
Jednotlivé poviedky: Fabricius a Zuzana - príliš komediálne ladený príbeh bez nejakého zapamätania - 35% Golém - zaujímavý príbeh s ešte zaujímavejším koncom - 60% Chlebové střevíčky - polozaujímavé až nudné, ale s peknou herečkou - 45% Travička - nudná rychloverzia muzikálu - 20% Celkové hodnotenie: 40%