Poslední recenze (5)
Černý krab (2022)
Po dlouhe dobe sem videl opravdu skvely film ktery nemel zadnou LGBTQSKOERKDO+ propagandu. Zadne spravne feelings propagace dogmatickeho narativu. Za me naproste prekvapeni. Film, ktery je od zacatku do konce perfektne natocen. Napeti, mraz, pocit beznadeje.... Za me tento rok zatim nejlepsi film.
Pozemšťan (2007)
Vidím tento film už po několikáté....a stále mi zvedá hřebíky na mých madafakin hairy zádech. Ta myšlenka je skvělá. Zpracování dialogů je opravdu ztrhující, a pokud člověka tato myšlenka neodpudí ze začátku, tak je pro vás tento nízkorozpočtový snímek velmi krátký.)
Expanze (2015) (seriál)
Musim uznat, ze kdyz vezmeme veskere sci-fi, nebo rádoby sci-fi serialy, z poslednich 10 let, tak toto proste vyhrava. SyFy skoncilo se svymy Monstrosaury, Krokosaury Déčkoidních filmečků a nove vedeni změnilo znovu po letech přístup,s tím, že se chce vrátit k "spaces operas" jako kdysi, kdyz vydavali vcelku povedene Stargate Hura hura hura! Neni to hloupe, ma to i občasné vědecké podklady, čistokrevný vesmír, vcelku velký budget, převážně vážné než vtipné. Jen tak dal. Po 6tém dílu se nemohu dočkat na další. Pokud máte rádi taková ta surová sci-fi z vesmíru, doporučuji. Není to seriál ve kterém se člověk zasměje, je to seriál vážný. Takový vážný FireFly bez vtipů a světlušky.-)