Recenze (1 021)
Zlo přichází z hlubin (2005)
Herci, kamera, efekty jak z nějaké špatné telenovely. 30%
Hrůza pod zemí (1994)
Tohle teda bylo céčko. Od herců až po masky, ale i tak jsem se celkem bavil. 60%
To (2017)
Bez jakýkoliv pochyb dávám plnou palbu bodů. Mistrovská práce.
Vyšinutí (2012)
Dávám 3 a půl hvězdy.
Zhan lang 2 (2017)
Celkem dobrý akční film, nebýt poslední trapně vlastenecký půlhodiny po vzoru amíků dal bych i 4 hvězdy. Škoda.
Maigret - Maigret a drahoušek z Montmartru (2017) (epizoda)
Mám rád tyhle nové díly s Rowanem. A i Maigret in Montmartre se moc povedl. Já doporučuji.
Blade Runner 2049 (2017)
No to teda byla NUDA !!!!!!!!!!!!!
Dementia 13 (2017)
Dementia 13 je bez pochyb dementní film. Já nedoporučuji.
Kingova pomsta (2016)
Ale jo, celkem koukatelný thriller, který určitě neurazí. 60%
Hráči se smrtí (2017)
Nuda. Naprosto zbytečný remake.