Recenze (21)
Temný případ - Part 6 (2024) (epizoda)
Katastrofa
Zhoubné zlo (2021)
Škoda, že celkové hodnoceni sklouzko do modrych cisel, protoze me tahle silenost odkazujici se na osmdesatkovy becka moc bavila.
Cesta za smířením (2021)
Asi jsem nečekala tolik šílenych scen, my bad, ale na víc nez tri hvezdy me to nezviklalo.
Ženská pomsta (2020)
Strašná blbost, kdy z žen dělají omezené blbky, člověk by čekal, že už se čeští filmaři poučili a ono furt ne.
Interstellar (2014)
Chci bejt astrofyzik. Poprve v zivote bych si tem nenavidenym predmetum jako je matematika a fyzika prala rozumet. Poprve a asi i naposled. Sigh.
Počátek (2010)
Nolan je vizionar. Temny rytir mi to naznacil, Interstellar potrvdil.
Schindlerův seznam (1993)
This is my top.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Ja nevim je to dobry ale totok jako nejlepsi film? V dobe sestavovani zebricku se na vas Nolan teprve chystal.
Na sever Severozápadní linkou (1959)
A zase ten Cary. Trés genial.
Psycho (1960)
Evergreen!!!