Recenze (634)
Hon na čarodějnice (2011)
Fantasy báchorka kde si Cage a Perlman splní to své. Dívka v kleci ( nemyslím tím Nicolase ) byla doslova démonická stejně jako závěrečných 10 min. Celkově je slušná podívaná, s mírně "překvapivým" koncem. Silné 3 hvězdy.
Pompeje (2014)
John Sníh a jeho vytoužené hodinky Casio se smyslnými rty co chtěl Kiefer Sutherland jednou takhle v Pompejích postříkat...to se mu sice nepovedlo, ale neubralo to na slušném zážitku ve kterém je vše tak jak má být a nic nevybočuje, v tomhle případě je to dobře.
300: Vzestup říše (2014)
Ultra nákyp digitální krve zrozen pro velké plátno v tom nejlepším rozlišení a s nejlepším zvukem. Dialogově a příběhové nudné! Krví, střihem, souboji a šoustačkou, která bere dech a je asi nejlepší co jsem v filmu podobného ražení viděl naprosto onanující ZÁBAVA. Jsem rozpolcen, ale myslím, že podobné filmy by měli být v barvě KRVE!!!
Nepřítel pod ochranou (2012)
I mistr u rýsovacího prkna, by nenarýsoval přímočarejší a jasnější kolmici. Film bez jakéhokoliv zvratu nebo zápletky kde Vás může zabavit pár akčních momentů, ústřední dvojka, a posledních svižných 20 min. Průměr jako vystřižený z papíru.
Clona (2014) (seriál)
Do Případů prvního oddělení to má daleko jako Clona ke svému originálu za velkou louží, ale na české poměry celkem zajímavé, koukatelné. Charismatický Novák na jedničku, tedy aspoň pro mě.
Raze (2013)
Jednoduché jako facka bezrukému dítěti s obrnou...souboje končí prakticky až na malé vyjímky furt tou samou smrtí. Prostě nevyladěná kytara s kterou si dal někdo moc málo práce na to aby se na ní dalo zabrnkat v lepším a melodičtějším rytmu. Za konec o hvězdu navíc.
13 hříchů (2014)
Spád, tempo a zápletka nechybí. Cokoliv navíc už ano, včetně " neočekávatelného" konce. 88 minutová rychlovka, na zahnání hladu po opravdovém thrilleru. 62%.
Maniak (2012)
Wood a jeho návrat k indiánům. Silné proporce střídají povadlé jedničky. Deprese měnící se v halucinogen. Nádherná Nora do které chtěl vplout i pan Wood, ale bohužel neměl vžitý balící slogan o třech blocích.
The Divide (2011)
Pouze dvě věci co mám k namítnutí a to je podle mě nevhodně načosovaný příchod vojáků a pak trošku naddimenzované chování...jinak atmosferická taškařice se vším všudy, atmosféra hustá tak, že by jí neukrojil ani nejnovější nůž z limitované edice Jirky Babici. 87%
Carrie (2013)
Matka co má ráda Telenože a je tak trošku vyšinutá. Dcera co má ráda telekinezi. Kolem toho se motá modlení a parta teen američanů. A aby byl skvost dokonán na konci je k vidění ukřižování vyšinuté matky nůžkami v doprovodu pádu domu. Další teen-romanticko-"hororová" jednohubková fraška. Hodně slaboučké 3 hvězdy, které si přitáhla Chloe...