Poslední recenze (260)
Mlčení jehňátek (1991)
Po nespočtu shlédnutí v televizi a na notebooku jsem to konečně viděl i v kině. Úžasný film plný psychotické atmošky. Hopkins je neskutečný. Legendární biják, díky za něj.
96 hodin (2008)
Stačí přečkat úvodních 20 minut na nastínění něčeho, čemuž by se s přimhouřením obou očí dalo říkat "příběh". Poté se pohodlně usadit a sledovat, jak Liam Neeson holýma rukama vymlátí polovinu albánského podsvětí v Paříži. Nic než akce. Koulervoucí akce. Gejzíry koulervoucí akce. Bez jakéhokoliv zbytečného uhýbání a odboček. Neeson provádí redukování albánského obvatelstva charismaticky a s naprostou elegancí a grácií, až to celé skoro působí uvěřitelně a chytře, i když vlastně vůbec není. Neesonovo osobnostní kouzlo na mě zapůsobilo až do té míry, že jsem se přistihl, jak se s každým dalším popraveným špindírou cítím lépe a lépe, až sem se ve finále tetelil blahem. Tenhle zmrdský pocit zadostiučinění ve mně vyvolá přibližně 1 akční film z 20. Tohle je právě on.
Sunshine (2007)
Čím víckrát jsem tenhle film viděl, tím více si uvědomuji, o jak ojedinělou záležitost, v rámci poslední let, se jedná. Pro fanoušky vesmírného sci-fi naprostá nutnost. Poctivě vystavěná minimalistická atmosféra, tak typická právě pro Boyla, vykreslena několika skvělými lokacemi vesmírné lodi a všudypřítomným a zneklidňujícím sluncem. Celková vizuální stránka je úžasná. Takhle to má vypadat.