Recenze (44)
Milenec z vesmíru (2013) (seriál)
Komukoli, kdo se rozhoduje zda seriál zkusit, by mělo stačit, že hlavní roli hraje Jun Jihyun. Alespoň pro mě byla velkým lákadlem i přesto, že poslední dorama jsem viděla před lety. A nezklamala. Je hlavním tahounem celého seriálu a troufám si říci, že bez ní by byl o třídu horší. Kim Soohyun je trošku bez emocí, ale předpokládám, že je to součástí role. Celkově děj rychle ubíhá a episody jsou svěží.
Amazing Race: O milion kolem světa (2001) (pořad)
Mým snem je být v Amazing Race.
Laputa: Nebeský zámek (1986)
Miyazaki nikdy nezklame. A musím říct, že tohle je jedno z jeho nejkrásnějších děl vůbec. Opravdu kouzelný film se skvělou hudbou, scénářem, animací, ale hlavně plný dechberoucí fantazie. A nejvíce se mi líbili ti roboti s dlouhatánskýma rukama.
Chi bi xia: Jue zhan tian xia (2009)
Rozhodně méně akční, než první část, ale to mi vůbec nevadilo. Naopak se mi ten trošku odlišný přístup, kdy se film soustředí více na postavy a emoce, moc líbil. Je to prostě stejná paráda, jako část první.
Čch' pi (2008)
Naprostá paráda. Úžasní herci, krásné prostředí i kostýmy a hlavně naprosto dokonale natočené bojové scény. Mám ráda příběhy z Tří království a tak jsem se na film moc těšila. Rozhodně předčil veškerá moje očekávání. Nejradši bych dala těch hvězdiček šest.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Strašně sprostý seriál, s drzými a přesto sympatickými teenagery, z nichž každý má něco do sebe. Druhá série je o něco málo slabší a třetí není na plný počet v žádném případě. I tak jsem hodnocení nesnížila, protože ty první dvě série si to prostě fakt zaslouží. Uvidíme co přinese čtvrtá.
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Kdyby se všude po internetu nepovalovaly screenshoty a vtipy z tohohle seriálu, asi bych si ho nikdy nevšimla. Nechápu, jak jsem mohla tak dlouhou dobu přehlížet něco tak skvělého. Přiznávám, že prvních pár dílů jsem si cestu ke Community trošku hledala, ale po další sérii zvedám na pět hvězdiček a neohlížím se zpátky.
Howlův kráčející hrad (2004)
Asi nejkrásnější Miyazakiovka.
Ostře sledované vlaky (1966)
Děkuji za krásnou a stravitelnou verzi Hrabalovy novely. Možná jedině konec, preferuji knižní.
Reonning maen (2010) (pořad)
Running Man je dokonalou ukázkou televizního pořadu dle mého gusta. Díky nenásilné změně mise v každé epizodě, pořad zůstává neotřelý, nenudí, a přesto si zachovává svojí původní myšlenku. Dokonce jsem kolikrát při plnění misí napnutá a fandím mým favoritům až do konce. Obsazení je skvělé a rozhodně pobaví.