Recenze (32)
Joey (2004) (seriál)
Tenhle seriál dokazuje, že i když byl Joey v Přátelích velmi vtipnou postavou tak samotný hodně ztrácí, přestose na to dá ale dívat. Každopádně v porovnání s Přáteli nemá šanci.
Happy End (1967)
Pro mě donedávna neznámý film, který si získal mé srdce. V české kinematografii naprosto originální kousek za který se nemusíme stydět. Jedná se o jeden ze zapomenutých skvostů českého filmu.
Bílá paní (1965)
Děti opovažte se někdy lhát. Až děsivě absurdní konec, kvůli kterému se ani nedivím že byl zakázán.
Monty Python - málem pravda (2009) (seriál)
Očima Monty Pythonů to co mi už jsme dávno viděli a bylo to skvělé.
Hip Hap Hop (1992) (pořad)
Asi je v tom hodnocení hodně nostalgie, ale přeci nemůžu srazit můj oblíbený dětský pořad.
Zabil jsem Einsteina, pánové... (1969)
Poněkud svérázné české scifi, které ač není tak promyšlené, pobaví a neurazí.
Partička (2009) (pořad)
Kouzlo improvizace zde funguje, i když to v některých scénkách trochu skřípe, většinou se to povede a většinou se člověk dokonce válí smíchy po zemi.
Maléry pana účetního 2 (1983)
U jedničky jsem se neubránil řehotu,u dvojky jsem bohužel usnul. Jako by to celé ztratilo spád, když už se našlo něco vtipného bylo to většinou jen obšlehlé z jedničky. Poněkud zklamaný z dvojky, která hodně ubrala.
Lakomec (2003) (TV film)
Mám rád tuhle divadelní hru a tohle zpracování Lakomce v čele s Viktorem Preissem rozhodně neurazí, spíše naopak.
BrainStorm (2008) (TV film)
Tak trochu nečekané překvapení se skvělými herci, obzvlášť Radoslav Brzobohatý exceluje. Je tak trochu pohádka zasazená do reality.