Recenze (131)
Tropická bouře (2008)
Opravdu masakr!!! Toma Cruise jsem poznal až na konci filmu, když si sundal brýle :-)
Babylon A.D. (2008)
Nemusel jsem se obtěžovat a sledovat tento "film" v hlavní roli s Vinem "Velké svaly malý mozek" Dieselem. Už ten příběh je laciný jak Bulharská prostitutka.
Rallye smrti (2008)
Slušné béčko. Neurazí, nenadchne.
Ztraceni (2004) (seriál)
Skvělý námět se bohužel neobešel bez nutného natahování, vaření z vody a vkládání tolika vaty, že mi z toho bylo po 4 sérii zle. Zdá se mi, že scénaristi už jen motají lidem hlavu, aby se v tom nikdo nevyznal a tudíž by pro ně bylo mnohem jednodušší vymyslet zakončení seriálu.
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Nebýt Starbuck a Prezidentky, které mi opravdu lezou krkem a ne-li někama jinama, tak dám 5 * Kéž by Roslinová i se Starbuck chcípli hrozivou smrtí. Hned bych změnil hodnocení na 5 *
Hrdina (2002)
Výtvarně krásné, ovšem dějově naprostá slabota a nuda. Tygr a drak je pro mě pořád na prvním místě.
Casino Royale (2006)
Naprosté zklamání
Krvavý diamant (2006)
Oproti tak opěvovanému Americkému gangsterovi výborný film.
Americký gangster (2007)
Průměrný film nepřinášející nic nového.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
2*....a to dávám jen ze soucitu...v kině jsem usínal....nejhorší díl....