Recenze (4 652)
Hrůza v Connecticutu 2: Duch Georgie (2013)
Sklamanie! Oproti prvému príbehu dosť amatérske, nezáživné a nestrašidelné. A vôbec... príbeh sa odohráva úplne inde, takže opäť filmári iba zneužili názov filmu.
Mighty Morphin Power Rangers: Jednou provždy (2023)
Prepáčte mi, ale nemôžem inak... tento film má charakter 90. rokov. Takéto niečo už nepatrí na televízne obrazovky.
Puls 2: Posmrtný život (2008)
Tento film si nezaslúži ani jednu hviezdičku (ľudia halóóó!). Najhorší z najhorších filmov! Absolútne čistá katastrofa!
Posedlost (2022)
Neviem kto bol v príbehu posadnutý, ale isto viem že nuda posadla mňa a tento skoro hrozný príbeh nebudem odporúčať žiadnemu fanúšikovi hororov. Keď som sa zmieril, že toto asi horor nebude tak som očakával španielsku chrípku, gradáciu príbehu, alebo nejakú podstatnú zápletku, ale opäť nič... a tak som sa nadobro rozlúčil s týmto filmom navždy.
Freeze (2022)
Horšie ako Odpad! Dlho som nepoužil predchádzajúcu vetu, žiaľ tento film je totálna blamáž. Takto nejako vyzerali béčkové horory pred 70 - 80 rokmi. Mizerné niečo!
Bunker (2022)
Nudný a nezáživný film, ktorý ma charakter televíznej inscenácie. Horor a thriller? Ach jaj, kam sme sa to dopracovali.
Charley Varrick (1973)
Walter Matthau sa mi absolútne nehodí ako hlavná postava do tohto príbehu. On je pre mňa herec bez charizmy. Príbeh však pobavil, aj keď je to celé "pritiahnuté za uši".
Na titulní straně (1974)
Nie som nadšený. Film sa snaží byť zábavný a žarty sú na pľaci každú chvíľu, ale samotný príbeh ma nebaví.
Dej si pohov, kámoši (1993)
Veľmi dobrá zábava. Jack Lemmon a Walter Matthau to dokázali rozbaliť dosť štipľavo.
Dej si pohov, kámoši 2 (1995)
Priemerne slušná komédia, o niečo slabšia ako prvý film o dvoch dedoch, tentoraz aj s dvoma ženami.