Recenze (4 641)
Zločiny Velké Prahy - Zmizelá (2021) (epizoda)
Je mi ľúto všetkých tvorcov tohto seriálu, od filmárov, cez hercov, komparz až po catering. Seriál ma prestáva zaujímať.
Údolí slz - Stuck on the Hill (2020) (epizoda)
Po relatívne dvoch zaujímavých epizódach prichádza nezaujímavá a nudná. Snáď ich nebude viac, pretože seriál sa ma emočne nedotýka a preto okrem vojnových scén ma ani veľmi nebaví.
Last and First Men (2020)
Zbytočný film! Zvuková stopa možno prezentuje svojím spôsobom sci-fi scénu a ako rozhlasovú hru by som si ju vypočul, ovšem pohyblivé obrázky sú pre mňa nič hovoriace betónové ornamenty.
Bloodshot (2020)
Naivný a hlúpy akčný príbeh, v niektorých momentoch silne trápne scény. Zrod ďalšieho komiksového hrdinu sa podľa mňa nepodaril.
Aladdin a lampa smrti (2012) (TV film)
Lacné a škaredé. Očakával som stratu času a to som aj dostal.
Údolí slz - Strength of My Foes (2020) (epizoda)
Viac akcie, viac dynamiky, menej nudného balastu. Spokojnosť na druhú.
Údolí slz - My Rock, My Fortress (2020) (epizoda)
Viac akcie, viac dynamiky, menej nudného balastu. Spokojnosť.
Zločiny Velké Prahy - Pekelný stroj (2021) (epizoda)
Prvotná kriminálna zápletka priam skvelá, lenže všetko to je obalené v nudnom šate telenovely. Naozaj nikoho nezaujímajú rodinné problémy hlavných postáv a samotné naťahovanie sa s pánom Poulíčkom je fraška.
Zločiny Velké Prahy - Nedohraná etuda (2021) (epizoda)
Zatiaľ najhoršia časť, absolútne plné nezaujímavého balastu.
Sviňa (2020)
Arpád Soltész ako autor knižnej predlohy si kopol do všetkého čo sa nepozdáva jeho presvedčeniu, posplietal piate cez deviate a toto je filmový výsledok. Vypol som po 15 minútach.