Recenze (15 725)
Tajný deník (2016)
N airsku kinematografiu celkom dobre, reziser Jim Sheridan /The Boxer 1997/ vhodne zvolil tematiku ustavu pre dusevne chorych. nevyzeralo to na Dublin, ten zaver to trochu zacharnil 63 %
Maigret a záhada mrtvé dívky (2022)
Gepard Zerardieu vie aj po 70 -ke antocit slusny film, akurat ze ma 140 kg, pomaly viac nez Bud Spencer a zeby Pista Segos dostal vahovu konkurenciu? Pomaly sa hybal pan Gepard Zerardieu a veruze i Pista Segos sa ledva hybe. Narozdiel od Pistu je Gepard Zerardieu aspon schopny herec : 76 %
Dejte mi pokoj! (2014)
Christian Klavesnica uz mal aj postatne lepsie filmy, ako skusny priemer to je , len po rokoch zabudnutiahodna vec 45 %
Voir la mer (2011)
Dvaja filmovi bratia s akousi zenskou su na vylete po Francii. Urcite radsej si pozriem toto ako tu koninu La Guerre des miss 68 %
Válka krásek (2008)
Patrice leConte sa tu len trapi, snaha maleho lyziarskeho strediska stat sa cimsi vo francuzskom vidlakove ma nijak nenadchla. Proste Francie, vidiek, sneh, hnoj, vatovo plane kecy a vidly ....... 30 %
Muž z vlaku (2002)
Star dobra Francia, opustena zeleznicna stanica, kde sa toho deje len minimum viac sa keca. Ale to nie su tuna nejake vatovo plane plky /dobre, tak 1/4 hej/, ale namakane dialogy, ktore ma oslovili i po 20 rokoch. Patrice leConte ma proste talent, film sa urcite oplati mat : 70 %
Rue des plaisirs (2002)
Rezisera Patrice LeConte -a si budem pamatat ako tvorcu kultovych les Specialistes 1985, Tanga 1993, Les Grand Ducs 1996 a 1 chance sur 2 z 1998. Toto ostalo tak na poolceste, verejne domy a ludia v nich vo Francii pocas druhej svetovej vojny - slaba tema, nezazivna, herci posobili akokeby ich to nebavilo a chceli to mat uz scim skor za sebou, ja tiez 40 %
Operace Fortune: Ruse de guerre (2023)
Sice to uz nie je kult ako Lock stock and two smoking barrella alebo Snatch 2000, stale ide o namkanu akcnu komediu, Ryci stale viie ... lepsie ako povedzme Zak snajder 74 %
Ma femme s'appelle reviens (1982)
Tuctova studenovojnova nuda a tom som si myslel, ze vacsina filmov vzniknutych za studenej vojny je namakana, No ako vidim nie je. Tuctovy pribeh, laska on + ona,m ubytovna ... nic moc, rychlo na to zabudnem 41 %
Viens chez moi, j'habite chez une copine (1981)
Preco ti dvaja suhlasili ze si ho nechaju na chvilu? neviem, kazdopadne im tam robil bordel kvalitny : 68 %