Recenze (15 725)
Smrt černého krále (1971)
Kvalitka! Zatial som zo serie videl len Vrazdu v Hoteli Excelsior a toto, ale Marvan snad ani nedokaze sklamat. 93 %
Kawasakiho růže (2009)
Reziser Hrebejk sa 10 rokov po kultovom filme Pelisky kvalitne zasekol, a nevie, ako dalej. Film nema co divakovi ponuknut, len prazdne blabotanie bez vacsej logiky + popripade prazdne tlachanie o medziludskych vztahoch. 20 %
Vražda v hotelu Excelsior (1971)
Kvalitka! Jiri Sequens st. vedel tocit detektivky s fajnou zapletkou, vybornym Marvanom a perfektnymi dialogmi. 90 %
Divoké včely (2001)
Reziser Bohdan Seno natocil celkom sympaticky film o obycajnom zivote, ma to tu spravnu a fajnu bohdanovskosenovu atmosferu. Lubilo sa, a to tak, ze velmi. 76 %
Herkules a Minotaurovo bludiště (1994) (TV film)
Minotaurus mal miestami nieco do seba. 10 %
Smím prosit? (2004)
Rycrd Gir sa rozhodol, ze sa nauci tancovat a ze zacne chodit na hodiny tanca ..... no a to ma zaujima asi tak, ako minulorocna vlecka hnoja, ktoru som bol vykydat na pole. 10 %
Chirurgové (2005) (seriál)
Taxom rozmyslal pri sledovani tohoto serialu, ze akoby mohlo vypadat ceske a slovenske zdravotnictvo do buducnosti-. No jasne, uz viem a hned aj napisem : stare osarpane technicky zastarane budovy nemocnic, kde opadava omietka, vypadavaju tehly z murov a sem tam odpadne kachlicka. Pristup a spravanie sa doktorov a sestriciek moze kludne byt akoz hlbokej komunistickej totality a samozrejme vsetci zdravotnici pouzivaju informacne technologie z Doby kamennej 77 %
Ostrovní zprávy (2001)
Podpriemerny film o najdeni sameho seba, o drsnej a krasnej prirode, o rybarskej osade, o vyrovnavani sa s komplikovanou minulostou ......37 %
Tisícročná včela (1983) (seriál)
Osudy rodiny murarskeho majstra Martyna Pychandu sa odohravaju na Liptove. Herci ako Kroner a Polonyi fajn, a aj prirodna sceneria sa dala, ale ludi typu Docolomansky som nikdy nemal rad. A motivy ako putovanie za pracou, prezivanie radostnych a smutnych udalosti v ludskom zivote, dedicske konania, tliachanie o medziludskych vztahoch, zmykanie vsetkych moznych i nemoznych emocii ..... su prilis malo na kvalitny serial. Taketo motivy a emocne stavy sa deju totiz poslednych 5 000 rokov minimalne /ano, spravne hovorite, ked tvrdite, ze aj v Starovekom Egypte napriklad/. Takze Jakubisko objavil motivy, ktore na Zemi funguju uz pekne tisicrocia. Fakt "uchvatna logika". 30 %
2 zbraně (2013)
Moj druhy Komar Bajkonur, teda Baltazar Kormakur a hned sympaticky film o agentoch. Prva polka filmu sa dost vlecie, ale v druhej uz pribudnu aj akcne sceny, ba dokonca aj par prestreliek sa najde. 84 %