Recenze (4 302)
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Řekl bych , že je naprostá pravda že poslední dvacetiletka minulýho století je pryč. A s ní všechny ty skvělý filmy, který se tehdy točily. Já nebudu k tomuhle filmu nijak kritickej, protože mě to prostě smést ze stolu nejde. A když zazněj ty známý melodie, a objeví se ty naši slávou obestřený hrdinové, začínám bejt naměkko. Je to pryč. Ale vždy si rád vzpomenu. A bavil sem se. 80%.
Národní házená (2022) (seriál)
Nejdřív sem vůbec tenhle seroš vidět nechtěl, ale nakonec prostě tuhle prču můžu jenom pochválit. Suchánka moc nemusím, ale těch vtipnejch scén je tady opravdu dost. Taková obrácená strana mince toho, co se tady servíruje. 70%. Možná časem jednu hvězdu přidám.
Hotel smrti (2019)
Aniž bych chtěl tvrdit, že je to nějaká sláva, určitě je to film na modrý čísla. Cage tady rozhodně vypadá nejlíp z několika jeho posledních filmů. Scénář dejme tomu není tak hrozně děravej jako některý jiný filmy, a dokonce dává vcelku smysl. Myslim že hodnotit filmy jeden jako druhej odpadem je nějakej druh úchylky, ale je to dost trapný. 40%.
Dávné rituály (2020)
Ten film byl za jednu zaprděnou hvězdu. Znovu potvrzeno, že to sekaj jak baťa cvičky, jenom aby měli obsah. Sračka, kde druhou hvězdu zajistila Kali z Kanálu. 30%.
The Fanatic (2019)
Už to tady někdo napsal, ale opravdu do čtyřicátý minuty filmu se snad s určitou dávkou trpělivosti na film dá koukat. A člověk je i zvědavej, co bude. I když postava Travolty nic normálního neslibuje. Je to blb a retarda. Pak už je to škvár, ve kterým svou roli debila má i Dewon Sawa. Začínám zjišťovat, že při hodně náročným výběru filmů se kouknu tak na jeden měsíčně. Takový hovna se v současnosti točej. 20%.
Dokud nás svatba nerozdělí (2020)
Film, kterých se točí deset za měsíc. 40%.
Divize (2020)
Jo, Latinská amerika, to je žúžo. A my si tady stěžujeme! Na co? Už od začátku podobnejch filmů pracujících s inspirací podle skutečnosti je jasný, že to zádná selanka s dobrym koncem, natož happyendem nebude. Neporazitelnej systém korupce a provázanosti policie s podsvětím je vděčný téma, ale nutno podotknout, že pěkně depresivní. Nebylo to špatný, ale filmy jako tohle, nebo Sicario nejsou mým šálkem kávy. 60%.
Chlapi sobě (2019)
Docela dost oplzlý, ale kdo chápe tyhle pánský víkendy, tak se mu to může i líbit. 50%.
Poldovi v patách (1991)
Až teď si uvědomuju, že podobný filmy už v týhle době nikdo nenatočí. Některý filmy začnu brát na milost. Devadesátky byli jen jednou. 70%.
Rozhodující set (2020)
Celkem se snímek sledovat dal. Klidně to mohlo být smyšlené, nebo lehce podle skutečnejch příběhů. Nic to ale nezmění na tom, že konec je debilní. S divácky normálním koncem bych tomu dal určitě víc. 40%.