Recenze (1 709)
Padesát odstínů šedi (2015)
Bičík teď frčí, jo? Tak trochu škoda slov, musím říct. O nějakém kvalitním dramatu či romantiky nemůže být samozřejmě ani řeč, jenže ono to nefunguje ani jako oddychovka, a dokonce ani jako špatná komedie. Celé je to nezajímavé, chování postav i dialogy jsou směšné a scénář je úplně o ho*ně. Ještě pochopím, že někdo stráví dvě hodiny u filmu (kupodivu alespoň nenudil), ale číst 3 dvoutunový knihy, to teda uf. Jinak mi přijde poměrně smutné, že na sebe tahle s*ačka upoutala tolik zbytečné pozornosti jen kvůli kontroverznímu tématu... Čím si to ale přesto získalo fanoušky, to je pro mě dost velký otazník. Ale tak dokud budou kravky platit, tak proč nepsat a netočit dál ještě větší prázdno, no. Za mě má ale plus možná tak jen Ellie Golding za píseň... :)
Ghoul (2015)
Dost nepříjemná záležitost... a kupodivu vážně povedená. Jákl má dokonale nakoukané zahraniční snímky, a tak má Ghoul pouze jednu výtku - vše už jsme viděli někde jinde. Kdyby to byl americký horor, asi bych uvažoval i o 3*, protože ruku na srdce, ty samoúčelné lekačky občas nebyly ani moc strašidelné, ale díky agresivnímu zvuku stejně vystrašily. V každém případě jsem se bál hodně a na tenhle horor můžeme být patřičně pyšní. V životě bych nepoznal, že jde o českou tvorbu.
Velké oči (2014)
Špatné to nebylo, nicméně chyběla gradace - čekal jsem trochu epičtější závěr. Bylo to prostě až zbytečně moc neambiciózní, takový klasický životopisný film bez většího dopadu, což mi zrovna u Big Eyes přišlo trochu škoda...
Kingsman: Tajná služba (2014)
Po zhlédnutí jsem chtěl mít v hlavě onen čip a potkat tvůrce filmu... Jeden z těch "děsně cool" filmů, za který mi vlastně bylo až trapně. Jestli je tenhle rádoby strašně hustej nářez, kde chcípaj lidi v kostele, servíruje se večeře z mekáče a princezna to chce dělat do zadku, hodnej 87 %, tak to je teda smutný dost. Neskutečná blbost, která nemá co dělat v červené barvě, natož být v TOP 300.
Iggy Azalea: Black Widow (2014) (hudební videoklip)
Povedený klip s celkem vydařenou písní, ačkoli díru do světa to neudělá... 3,5*.
Rita Ora - I Will Never Let You Down (2014) (hudební videoklip)
Tak trochu tuctový song s tuctovým klipem, nicméně neurazí.
Imagine Dragons - I Bet My Life (2014) (hudební videoklip)
Vzhledem k výbornému a chytlavému songu bych si představoval trochu svižnější a energičtější video, nicméně i tak určitě nadprůměr.
Teorie všeho (2014)
Podepisuji se pod komentář uživatele Malarkey, čtvrtou hvězdu už však nepřihodím. Emocionálně na mě totiž zapůsobil příběh jako takový (který jsem neznal), nikoli film. Docela škoda.
Fénix (2014)
Fénix výborně pracuje s divákovou zvědavostí, že jsem i přes pomalejší tempo pořád napjatě čekal, jak se to bude vyvíjet... ale kdepak. Asi jsem si přál, aby se scénář ubíral jiným směrem, asi jsem chtěl vidět něco více epičtějšího nebo alespoň emotivnějšího, nevím... Rozhodně si však myslím, že měl tento snímek vzhledem k zajímavému námětu mnohem větší potenciál.
Edith Piaf (2007)
Nedá se říct, že by mě tedy tenhle životopisný snímek nějak zaujal... To ovšem nemůžu říct o hereckém výkonu Marion Cotillard, který je skvělý. Kromě něj mi však na filmu nepřišlo zajímavého takřka nic, snad bych se ho dokonce nebál označit za průměrný.