Recenze (1 709)
Holky to chtěj taky (2001)
No, před pár lety jsem se tomu smál, dneska už mi to taková sranda nepříjde..
Holky v akci (2003)
Film o ničem. A herečky v hlavní roli mi byli celkem nesympatický..
Holky z lepší společnosti (2003)
Brittany Murphy opravdu měla komediální talent i když je škoda, že tento film někdy padal do úrovně filmů s H. Duff, každopádně měl i dobrá místa. Nejvíc se mi však líbila Dakota Fanning. Film mi připomínal Holku na hlídání z roku 2007 a musím říci, že ta se mi líbila více. Každopádně bych řekl, že se jedná o slušnou tříhvězdičkovou podívanou.
Holky z naší školky (2007)
Náhodou to byla docela sranda. Sice naprostá blbost, ale bavilo mě to. Pobavila mě hlavně ''sborovna'' :D
Homolka a tobolka (1972)
Homolkovi jsou vážně bezkonkurenční. Nevím, co bych dodal... :)
Hon na myš (1997)
Celkem příjemný film, který ničím nepřekvapí, ale ani ničím neurazí...
Hon za svobodou (2004)
Čekal jsem dvouhvězdičkovou, trochu milou podívanou, ale přesto krávovinu - a taky jsem jí dostal. Musím ale říct, že obzvlášť záběry z Prahy a Benátek byly úžasné! Pěkné prostředí bylo na tom filmu opravdu asi to nejlepší.
Horákovi (2006) (seriál)
A myslete si co chcete - tenhle seriál mě prostě hodně bavil. V mých očích velmi podceněné, to nízké hodnocení nechápu. Opravdu jeden z nejlepších českých novodobých seriálů - raději tohle než Ordinace apod. Sice trochu naivní a dětské, ale v mých očích prostě mnohdy i velmi vtipné! Mimochodem je to komediální seriál, nikoli Drama.. :)
Horší než smrt (2007)
...a to nemusím černý humor! :) Něco tak vtipně absurdního se vidí opravdu málokdy! :)
Horší už to nebude (2006)
Tak moc zvláštní film, že ani nevím, jak si své hodnocení obhájit. Jediné, co vím je, že jsem čekal čistokrevnou komedii a dostal jsem dost netypickou a originální věc. Vůbec netuším, co je to za žánr, film si pohrává se vším možným, avšak podle mě svého potenciálu nevyužil. I tak se ale snímek může pyšnít tím, že je opravdu neobyčejný.