Recenze (136)
Gravitace (2013)
Ideální shlédnout ve 3D IMAX 85% V TV by to bylo sotva 70% Nejde ani tak o příběh. Ve stručnosti. . nevydařená mise, která Vás pohltí jemnou dávkou efektů z pohledu vesmíru a v pozadí jistě okouzlí planeta země. Sandra se svojí postavou v jejích letech, to teda klobouček.
Velký Zizou - Příběh Zinedina Zidana (2008) (TV film)
Silný fotbalový příběh.. režii a celý finálový koncept- jakým se dostane k divákovi, považuji za zhovadilost.
Stoker (2013)
http://m.youtube.com/watch?v=f_CZnSB-yLI neni co dodat..
Iron Man 3 (2013)
IMAX 3D Flora.. užil jsem si to..
Kůže, kterou nosím (2011)
Síla opět vidět svojí tragicky zesnulou ženu a bolest ze sebevraždy ublížené dcery v životě uznávaného plastického lékaře. Dechberoucí zbarvená úchylnost s obrysy obrovské touhy po nečem, co již nelze vrátit? Možná.. přesto neočekávané a strhující drama v podání Antonia Banderase. 85%
Temný rytíř (2008)
film za čtyři hvězdy a pátá pro Heatha :-(
Nádech (2010)
Z počátku budeš nadšen propracovaně a jasně směrujícím příběhem, který se převrátí na velice důstojné psychologické drama, aby jsi pak dostal tečku mezi bulvy.. Tím myslím ten konec. Ano, je to možný.. Přesto 75% je namístě. Už jen proto, že je to tak i v "reálu", jen s jiným závěrem.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
trochu se obávám námětů, který bude v budoucnu velmi vytížen. Takovou cestou jít nechci.. 45%
Amazing Spider-Man (2012)
musím to napsat... zklamání a určitě nehorší ze všech "dílů"
RocknRolla (2008)
RockenRollová jízda :-)