Recenze (136)
Noc v Roxbury (1998)
Tak za 1.noc v Roxbury není pro vážné povahy co čekají inteligentní humor. Za 2.divak si musí ujasnit, proč tato komedie vznikla a určitě to nebylo pro nějaký propracovaný snímek a jeho geniální zakončení. Šlo prostě, řekněme o "stupidní" humor, ve kterém se divák může pobavit a vydechnout. Mohu jenom poukázat, že film zřejmě nebude vhodným soustem pro starší, naopak smlsnou si na něm především ti mladší.
Dveře dokořán (2006)
Příběh, který je velmi propracovaný, donutí Vás přemýšlet a hlvně neskutečný výkon Jude Law. Mistrovský kousek...
Volání o pomoc (2007)
Myslím že netřeba komentovat.. Síla, síla, síla.
Polibek před smrtí (1956)
Napínavý příběh, který Vás lehce povede a určitě neunudí.
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
usměvná, ba i dokonce drzá komedie, která mě vskutku zahřála na duši... pro mne je to překvapení. " Anglieee,Anglieeeee, Anglieeeeeeeee" to mě dostalo.
Avatar (2009)
Neobyčejně neobvyklý film.
96 hodin (2008)
Zaplať pánu bohu za to že tuto roli neobsadil Steven Seagal, nebo někdo podobnej. Uffff... Liam Neeson neměl chybu a díky němu se příjemně sleduje děj filmu. Nepromarněný čas.
Horší už to nebude (2006)
Emotivní bonbónek s příchutí komedie,hořkosti a naděje.
Alfréde, Alfréde! (1972)
Nádherný snímek, který mě celou dobu povzbuzoval díky mé přítelkyni, která je velmi "podobná" (chování) právě jednou z hlavních postav filmu, konkrétně je to Stefania Sandrelli :-) Jinak musím říci na to jak se snímek z počátku tvářil, jsem byl zmaten pointou filmu a konec mě prostě lehce zklamal a zároveň překvapil. Jinak bravo!
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Tento snímek je pro mě hodně originální a vyjímečný. Audrey Hepburn je nádherná a dokonale mne ponořila do děje. Můj cíl je jasný - stáhnou si další filmy s touto charismatickou herečkou.