Recenze (104)
Vrah skrývá tvář (1966)
Velice dobře zpracovaná detektivka. Do samotného konce není vůbec jasné, kdo je vrah. Samotné odhalení je téměř šokující. Musím říct, že dvojice Hrušínský a Brzobohatý je skvělá. Ačkoliv Hrušínský převyšuje svého kolegu. Mohu jen doporučit zbytek dvou filmů od tohoto režiséra.
Po stopách krve (1969)
Tahle detektivka se mi moc líbila. Zajímavá zápletka, skvělá hudba. K tomu Hrušínský. No co si můžu víc přát.
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Jednu hvězdu za herecké obsazení dvanácti měsíčků. Po 10 minutách jsem se chytil jak nesleduji děj. V záplavě všech těch pohádek se nevyhnu srovnávání nesrovnatelného, ale tahle pohádka mi příde, že nesahá ani po kotníky těm klasikám.
Temný rytíř povstal (2012)
Na film jsme dostali doporučení. Komiksové adaptace se mi líbí maximálně X-men. Možná jsem měl příliš velká očekávání, předchozího Temného Rytíře jsem neviděl. Nemám s čím srovnat. Ale po dvou hodinách koukání jsme se shodli s přítelkyní na slovech "to je jako všechno kvůli čemu se tak šílí ?" Milovníci komiksů mě asi utlučou, ale tohle už víckrát ne. Ne pro mě.
Skyfall (2012)
Bylo to jiné. Kde je sakra bondgirl, kde má pořádný bondcar. Ale konec mě opravdu velice mile překvapil. Bylo to prostě trošku jiné než Bondovky, ve kterých Bond od začátku do konce drtí každého kdo se mu postaví do cesty.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Pastva pro oči. Příběh je jasný od začátku do konce. Fanouškovi pořádnejch řezanic nesmí uniknout.
S čerty nejsou žerty (1984)
Vzpomínám na svoje dětská léta. Je to rozhodně jedna z nejlepších pohádek, kterou znám.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Po prvním díle nešlo příliš mnoho zkazit. Očekávané vyvrcholení série je tu. Líbilo se mi, ale pořád Harry Potter není šálek mé kávy. Proto nemůžu dát 5 hvězdiček.
Trafačka – Chrám svobody (2011)
Je to film, vhled do života trafačky, trochu i Ztohoven. Trafačka jako "chrám svobody" kontrastující s novou budovou vedle jako "chrámu konzumu". Není to jeden z dalších dokumentů z National Geographic, to nečekejte. Mě se to líbilo. Nenásilně pojatý.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Protahování nevyhnutelného na 120%. Občas akce, občas jsem zíval.