Recenze (236)
Fantastická čtyřka (2015)
Není to úplně špatné, ale slušela by tomu delší stopáž a lepší zápletka. Celé mi to přišlo spíše jako pilotní film k seriálu...
Kurt Cobain: Montage of Heck (2015)
Pohled na depresivní život jednoho rockového velikána... Skvěle zpracovaný dokument!
Pixely (2015)
Legendární hry v celovečerním filmu! Jednoduše super!
RYTMUS sídliskový sen (2015)
Namachrovaný Rytmus, který se nás snaží přesvědčit jaké měl těžké dětství... Spousta lidí se mělo daleko hůř a nemají potřebu o tom točit dokument! A nejlepší je konec, kde se z Rytmuse stane rádoby hinduista...
Scream (2015) (seriál)
Původní filmovou sérii od Wese Cravena mám rád. Od tohohle seriálu jsem moc nečekal, hlavně kvůli MTV, ale po zkouknutí několika epizod musím říct, že jsem mile překvapen!
Chutně a levně s Láďou Hruškou (2014) (pořad)
Je mi špatně, jak z Hrušky, tak z těch patlanin!
Sex Tape (2014)
Ze začátku mi to přišlo docela dobré, ale film postupně začal ztrácet šťávu a já už jsem čekal jenom na konec... A když konečně přišel, s chutí jsem tu hovadinu vypnul!
TGM: Talkshow Geni a Míši (2014) (pořad)
Já nevím, přijde mi to takový hrozně přitažený za vlasy a umělý! Škoda! :(
Babovřesky (2013)
Po 30 minutách jsem musel film vypnout!... Ať mi sakra nikdo netvrdí, že se tomuhle při promítání smálo celý kino!!!
Frajeři ve Vegas (2013)
Když se sejde stará parta legendárních herců, vznikne z toho tento průměrný oddychový film. Občas nezaškodí sledovat nenáročné snímky a vypnout mozek.