Recenze (1 214)
Dějiny násilí (2005)
Už dávno som takto kvalitný film nevidel. Ukážková práca Marie Bello zasluhuje oskara a koniec nemá chyby. Z moderných thrillerov je toto jednoznačne najlepší a s prižmúrenýi očami sa to zaradilo medzi TOP 5 najlepších filmov čo som videl.
Notting Hill (1999)
už len z plagátu je jasné ako to skončí, ale kým to tak skončí, tak sa na nás navlnie vlna takej nehoráznej romantiky a britského humoru, že ja proste neviem nedať plný počet.
Napoleon (2002) (seriál)
historicky nepresne, herecky excelentne, jednoducho az prilis priemerny serial
Amélie z Montmartru (2001)
po dlhych rokoch sebazapierania, odmietania a neviem coho vsetkeho som sa premohol a jeden vecer si tuto slavnu Ameliu, ktoru snad videl uz kazdy okrem mna pustil. vysledok ma nejako neprekvapil, film svojou nijak na nervy lezucou naivitou pripomina zazie v metre a neskoru novu vlnu. jeunetova rezia je prijemne stylizovana a rovnako aj audrey. taka detska dusicka v dospelom svete. pacil sa mi aj napad vytvorit z montmartru taky vnutorny vesmir plny pofidernych postaviciek, aj romanticka linia. srsalo to nakazlivym optimizmom. take velmi utesene umelecke dielko, o ktorom som sa presvedcil ze nanho treba mat urcitu naladu a pozerat to treba v urcity cas lebo takato poetika nesadne vzdy kazdemu.