Recenze (99)
Planeta opic (1968)
Na tu dobu skvělá práce maskérů. Měl jsem z nich jako dítě opravdu strach. Klasika Sci-Fi. a jeden díl lepší, než druhý.
Predátor (1987)
Pro mne opak Vetřelce. Už u tohoto filmu jsem si říkal, jaké by to bylo, kdyby se potkali.
Návrat do budoucnosti II (1989)
Daleko lepší, než jednička. A dovolil bych si říct, že i známnější.
Terminátor (1984)
Asi nejlepší historický film se Schwartzeneggerem - už jej nic nepřekoná.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Sice jeden ze slabších dílů, ale ten pocit, když to cvakne a všechno už zapadá.
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Kéž by zfilmovali další díly. I když ne. To už by asi nikdy nebylo ono.
12 opic (1995)
Až tak nadšen jsem z něj nebyl. Asi se mi nelíbí tato americká vize budoucnosti.
Cesta do pravěku (1955)
Kolik z nás si za mládí představovalo, že je těmito kluky. Na rok 1955 celkem zajímavý film. Ale i na dnešní dobu krásná klasika.
Návrat do budoucnosti (1985)
Kultovní film. Tento díl mne ale nijak zvlášť nenadchl.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Film, předbíhající dobu minimálně o 20 let!