Recenze (298)
Hovory s TGM (2018)
Tož tak... Překvapení s Čapkem a procházka s TGM, se skvělou kamerou a ne zcela využitým potenciálem předlohy - to je asi to jediné, co tu trčí. Ale díky za takovýto exkurs do naší historie. Rozhodně překvapení mezi česko/slovenskou tvorbou roku 2018.
První člověk (2018)
Jaký je to film? Asi to vystihuje moment, kdy jsem se nemohl dívat na scénu s posádkou Apolla 1 - jak čekají v kabině ještě před požárem... Díky i za tu (ne)zodpovězenou otázku s památkou na Karen ma Měsíci. Doporučuji vidět vícekrát - ať si člověk (=fanda do historie) správně přiřadí piloty a astronauty.
Zmenšování (2017)
Tak tomu se říká: Scénaristický debakl... Zajímalo by mne, kdo psal tu "poslední hodinku" - to je jak z pomocné školy. Hvězdičky jsou za Damona a za Waltze, ke konci neví a hlavně nemají co hrát.
Solo: Star Wars Story (2018)
Nastavovana kase - tak nejak bych tomu rekl - je to smutne, bez stavy, xakru, kdo je cilova skupina? Diky za padouchy, triky a osvobozeni pod vedenim feministicke robotky! Asi jediny for..., ale jinak je to ztrata casu - zvlaste ta feministicka "vlna"
Anihilace (2018)
Proč ne za 5? Protože ten tým nefunguje, jak je složený... A teď bych mohl mudrovat, jestli měla být upravena předloha, nebo jiné obsazení... Kdyby kolem toho složení týmu nebylo tolik tanečků, bylo by to mnohem lepší. Vizuálně a trikově jde o zajimavý výsledek a také finále je hodně silné - rozhodně jde o příjemnou změnu...
V Bruggách (2008)
Diky za navod. jak se dostat na zvonici - po zaviraci době! Pekne pohled na mesto, historii a trpasliky...
Hvězdná brána: Třetí říše (2018) (seriál)
OMG - takhle vykrast Indiana Jonese a posunout ho do SG, kazdopadne je co zlepsovat - tu hvezdicku davam jen z nostalgie... a se vzpominkou na Sam ;-)
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Takto rozehranou bitvu o spravedlnosti jsem uz dlouho nevidel - rázná matka vs. zbytek světa, skvely scenar, skvele herecke vykony - velmi osvezujici...
Suburbicon: Temné předměstí (2017)
Povedené dílko, které má vtip, ze kterého mrazí... Diky za tip na využití pálky.
Muzzikanti (2017)
Slataninu tohoto typu nezachrani ani velke hvezdy... Smutna ztrata casu - po vsech strankach... Tak jedna hvezda za tu trochu nostalgie.