Poslední recenze (24)
Zabijáci lesbických upírek (2009)
Dost děsný, nějak mi tam chyběl vtip - čekal jsem, že se bude jednat o zřeštěnost s jemně horrorovými prvky, ale tohle byla jen prostě a dobře ztráta času
Gran Torino (2008)
Je to zvláštní - od toho filmu jsem v principu nic moc nečekal - doposud jsem C.E. vnímal spíše jako toho "spravedlivého policistu", co všechny špatné vždycky zbije, popřípadě zastřelí a tím dobro zase jednou zvítězí. Dá se říct, že jsem čekal tak trochu škvár. O to větší bylo moje překvapení, když se děj pomalu začal odvíjet. Z toho filmu je cítit smířenost s během života, akceptace přirozeného stavu věcí. Spousta hlášek, které by v jiných filmech byly napadány jako rasistické jsou v tomto případě tak nějak "na místě", a závěrečné řešení mi přišlo, že "má po stránce dějové linie koule" - asi by bylo k pousmání, kdyby do domu v závěru vběhl a všechny gangstery postřílel. Film se mi moc líbil, rád si jej opět pustím. Všem doporučuji - je se na co koukat. Extra plusové body bych dal za hudbu - člověk o ní ve filmu skoro neví.. a přitom jej pěkně provází melodie, kterou vlastně pořádně zaregistrujete až při závěrečných titulcích. neumím si představit, že by Eastwood zašel ještě dál.. Vynikající počinek..
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Celkem o ničem Schází tomu spád a hladovost hlavního protagonisty z 1. dílu, tentokrát je elév naivní, ne uplně přesvědčivý uplakánek. Gekko je Gekkem jen chvíli.. a všechno působí tak nějak roztahaně a bez linie.. Já byl opravdu zklamaný - za mě po WTC nejhorší stoneův film.