Recenze (24)
Zabijáci lesbických upírek (2009)
Dost děsný, nějak mi tam chyběl vtip - čekal jsem, že se bude jednat o zřeštěnost s jemně horrorovými prvky, ale tohle byla jen prostě a dobře ztráta času
Gran Torino (2008)
Je to zvláštní - od toho filmu jsem v principu nic moc nečekal - doposud jsem C.E. vnímal spíše jako toho "spravedlivého policistu", co všechny špatné vždycky zbije, popřípadě zastřelí a tím dobro zase jednou zvítězí. Dá se říct, že jsem čekal tak trochu škvár. O to větší bylo moje překvapení, když se děj pomalu začal odvíjet. Z toho filmu je cítit smířenost s během života, akceptace přirozeného stavu věcí. Spousta hlášek, které by v jiných filmech byly napadány jako rasistické jsou v tomto případě tak nějak "na místě", a závěrečné řešení mi přišlo, že "má po stránce dějové linie koule" - asi by bylo k pousmání, kdyby do domu v závěru vběhl a všechny gangstery postřílel. Film se mi moc líbil, rád si jej opět pustím. Všem doporučuji - je se na co koukat. Extra plusové body bych dal za hudbu - člověk o ní ve filmu skoro neví.. a přitom jej pěkně provází melodie, kterou vlastně pořádně zaregistrujete až při závěrečných titulcích. neumím si představit, že by Eastwood zašel ještě dál.. Vynikající počinek..
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Celkem o ničem Schází tomu spád a hladovost hlavního protagonisty z 1. dílu, tentokrát je elév naivní, ne uplně přesvědčivý uplakánek. Gekko je Gekkem jen chvíli.. a všechno působí tak nějak roztahaně a bez linie.. Já byl opravdu zklamaný - za mě po WTC nejhorší stoneův film.
Machete (2010)
Mě to pobavilo.. vidím v tom jistou paralelu s Commandem nebo rambem - masení nepřátel jako na běžícím pásu, které však nepobouří. Fikce a nadsázka je zde adekvátně přiznaná, takže se sem tam člověk i zasměje něčemu, co by mu jinak zvedlo kýbl :-)
Muži, co zírají na kozy (2009)
Na základě čeho přišel kdokoli na tvrzení, že se jedná o komedii?? Možná jsem suchar, možná mi nepřijde jako bomba humor, že se někdo sjede LSD (HEHEHEHEHEHEEEEE), ale za mě nic moc. Ale odpad to není - na to jsou jiní adepti.. Odpovídá ceně DVD - nicméně - jít na to do kina by asi bylo zklamání. Přijde mi, že Clooney jde dost dolů s výběrem filmů.
Cesta k vítězství (2006) (TV film)
.. celkem peklo - docela ztráta času.
Panic je nanic (2006)
Ultraodpad - dementní scénář, kompilující rafťáky, snowboarďáky, prci prci.. fakt katastrofa. Doufejme, že za těch 5 let buď mistři stihli vystřízlivět,.. nebo se na celou filmařinu vykašlali a šli radši uklízet do parku
Wanted (2008)
Po pravdě - nevím, co si o tom filmu myslet. Snad jenom kvůli A. Jolie se na to dalo koukat :-) Ale vážně- ten příběh byl zvláštní, nikterak chytlavý - já osobně si ten film už nepustím.. Zbytečně násilí bez větší příčiny..
Lebky (2000)
Mě se to celkem líbilo. Knečně nic, kde by suspendovan policista odstranil z cesty teroristy, zachránil mateřskou školku a při tom stihl na světlo boží vytáhnout spiknutí z nejvyšších (pokud možno polovládních) kruhů. Film je o zjištění, že ne všechno, co se blyští nutně musí hned být zlato. Za mě film má spád, logiku, celkem sympatické představitele. rostě a dobře - kdo chce vypnout, ,,,a jen tak koukat - ať si poslouží. Určitě neprohloupí
Mlhy Avalonu (2001) (TV film)
No - objektivně je mi jedno, co v tom filmu bylo... ale tehdy jako kluk jse coby komparsista vyfásl 500 za den. Na druhou stranu - byl to hnus - tahali jsme se tam s výzbrojí,.. bylo vedro Točilo se na Zličíně a v radlicích..