Recenze (31)
Píseň pro Rudolfa III. - Křeslo (1967) (epizoda)
Pro mě docela překvapení, nečekal jsem že budu hodnotit tak vysoko.
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Čekal jsem stupidní vykrádačku klasiky, musím uznat že se jedná o nadprůměrný film.
Dark - Ráj (2020) (epizoda)
Tak to byl masakr, nejlepší finále které jsem kdy viděl. Všechno do sebe dokonale zapadlo.
Až na dno zrady - Emanuel Moravec (1997) (TV film)
Průměrný dokument o českém nacistovy (podle mě u něj není termín kolaborant vhodný poněvadž on zdaleka přesahuje všechny kolaboranti v celé Evropě). Na začátku dokument způsobil jako dobří vtip. Například tvrzení že Český národ v devadesátých letech 19. století byl v Rakousku utlačován a nebo o tom že následníka trůnu nezastřelili teroristé ale Srbský vlastenci. Od vypuknutí první světové války už je dokument objektivnější.
Babylon Berlín - Epizoda 11 (2020) (epizoda)
Konečně dobrý díl. Přesto plný počet nedám. Nechápu že policejní centrálu v Berlíně nehlídá jediná uniforma, vždyť po prvním výstřelu by museli nastat policejní manévry.
Star Trek: Picard - Remembrance (2020) (epizoda)
Skoro po dvaceti letech se nám vrátil skuteční Star trek!
Dark - Začátky a konce (2019) (epizoda)
Masakr! Zajímavá zápletka s Noahem v roce 1920. Škoda že nemám o trošku lepší němčinu.
Hra o trůny - Železný trůn (2019) (epizoda)
Hodně špatný konec, ale co by jsme chtěli. Už od páté sezony šel seriál do háje.
Osmý smysl - Amor Vincit Omnia (2018) (epizoda)
Tento skvělý seriál si nezasloužil takto špatné finále. Neskutečně zrychlení děj, naprostá předvídatelný a hlavně ta poslední naprosto otravná půlhodinka. Mnohem lépe by to vypadalo kdyby obětovali nějakou hlavní postavu a místo svatby by byl pohřeb.
Star Trek: Discovery - Season 2 (2019) (série)
Přestal jsem to definitivně sledovat asi po třetí nebo po čtvrté epizodě když kam oživili toho teplého doktora z první sezóny. Jinak druhá řada byla ještě o dost horší než ta první, prostě totální znásilnění Star treku. Za mě Jasný ODPAD…