Recenze (760)
Kapitán Phillips (2013)
Osobně pro mě silnější než United (od Marky Marka přece), protože je to asi víc hollywoodský a dokázalo mě to víc vtáhnout. A hlavně proto, že mám rád Forresta, se kterým film běží a padá, a kterej předvedl famózní výkon (závěrečná scéna "sesypání se" WAU). Excelentní adrenalinová jízda.
Vetřelci (1986)
Nekompromisní nářez. PS: Hudson je bůh.
Nemocnice na kraji města (1977) (seriál)
Už jen kvůli těm hereckým výkonům se na to krásně dívá, to je prostě koncert vedle koncertu, občas okořeněný kapkou koncertu. A jak je to napínavý...
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Od začátku vám to prostě a jednoduše bez nějakých dlouhých keců urve kule a narve vám je to do chřtánu, že z toho po zbytek filmu nemůžete ani dejchat. Ne, není to dokonalý, dvě hodiny jsou asi trochu moc, ale všechny ALE jdou bokem, když vám to do ksichtu fluše benál a řve PŘIDEJ KURVA PŘIDEJ!!! Navíc pokud se člověk podívá na to, kdo to natočil, za co to natočil, co si dovolil a porovná si to s tím, čím nás v kině krměj (Avengers a jim podobní) nemůže než řvát blahem a naříkat nad tím, že zase dlouho něco takovýho neuvidíme.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Nejdřív jakože jéééé, a pak jako wauuu a supr a hóóóchu a pak ty hlavy a kostel a totok, a deštníky, parádičky a jakože nakonec princezně do kanalizace, tleskám a jsem vyříz. EDIT: já věřím na kamarádství přátelství.
Whiplash (2014)
Wauu, tak to byl nekompromisní nářez. U Birdmana jsem si říkal, dobrý, ale nechápu jejich problémy, tak mě to nějak nevtáhlo. Nechápu ani problémy mladých nadějných bubeníků, ale tohle byla jiná liga. Emocionální ždímačka od začátku do konce, parádní hudba, uvěřitelnej scénář, akorát stopáž. Prostě radost pokoukat. Naposledy jsem byl takhle našponovanej na Gravitaci a to je co říct. Doporučuju všem. PS: V titulkách bylo pod názvem - Nejlepší bubeník na světě. To jsem hodně nepochopil.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Splněný vlhký sen hráčů Warcraftů a RPGčkářů bych řekl. Bum za pět než si to rozmyslím a HFR se mi moc zamlouvalo.
Emily Brontëová: Bouřlivé výšiny (2009) (TV film)
Tolik emocí, tolik osudovosti...až mi do pláče bylo.
Interstellar (2014)
Film - šest hvězdiček. Scénář - jedna hvězdička. Nolan je úžasný režisér, protože dokáže zamaskovat svou a bratrovu neschopnost napsat logicky fungující scénář.
Velké nesnáze v Malé Číně (1986)
Nechápu toho, kdo tomu dá průměr. Jack Burton se vás o vaše usmolený tři hvězdičky neprosí. Chce pět nebo odpad, takovej je Jack Burton a takovej je tenhle film. Protože všechno je to v reflexech.