Poslední recenze (27)
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Tak mě Tom po dlouhé době zklamal, asi to muselo přijít. Po posledních dvou výborných MI jsem se bál, že kvalita půjde dolů a bohužel se moje obavy naplnili a bolelo to. Velmi hloupý příběh, někdy až neuvěřitelně stupidní dialogy, skoro všichni se občas tváří tak vážně až se mi občas chtělo smát a přiznám ,že slovo ENTITA tam snad padlo 1000x. Akce byla kvalitní, ale pro mě nebylo nic u čeho bych si řekl WOW To je bohužel daň za kvalitu s předchozích filmů. POZOR SPOILER zvuk spalovacího motoru u BMW nahradilo bzučení elektro autíčka, dynamické rvačky s předchozích dílů nahradilo nepřehledné mlácení v uličce, prakticky ve všem je tento film trochu horší než ty přechozí. Film to je pořád dobrý, má úžasnou hudbu, rychle uteče a má sympatické obsazení(hlavně Hayley)ale za mě je jen dobrý a bohužel po předchozích filmech je to prostě zklamání. Holt zvykl jsem si během těch let na větší kvalitu a budu doufat, že si zpravím chuť u dalšího dílu.
Uncharted (2022)
Hra Uncharted je sám o sobě film,který člověk hraje,takže když jsem se dozvěděl,že tuto úžasnou hru chtějí zfilmovat,byl jsem hodně zvědavý za jaky konec to tvurci chyti.Bohuzel se naplnili moje obavy a film je neskutečně odfláknuty. Postrádá jakokoliv hloubku,emoce a celkově je neskutečně sterilní. Jediné za co musím dát 2* je Tom Holland a trocha slušně akce.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Nebýt tancujiciho konce a scény se zvířecím nebem bylo by to za 5*. Jinak nejlepší marvelovka za hodně dlouhou dobu.