Recenze (760)
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Splněný vlhký sen hráčů Warcraftů a RPGčkářů bych řekl. Bum za pět než si to rozmyslím a HFR se mi moc zamlouvalo.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Vydržel jsem to až do konce první (druhé) akce a snad poprvé v životě jsem po deseti minutách vypnul film. To je tak hloupý, že ani nemám příměr. Jedna hvězdička za nejtrapnějšího Wesleyho Schnipse.
Emily Brontëová: Bouřlivé výšiny (2009) (TV film)
Tolik emocí, tolik osudovosti...až mi do pláče bylo.
Zmizení (2013)
Dám tomu ještě jednu šanci, ale v napoprvé v kině mě to nijak neuzemnilo. Něco mě na tom neuvěřitelně sralo, jestli si při druhým shlédnutí vzpomenu co, napíšu to.
Mezi náhrobními kameny (2014)
Solidní žánrovka, nenadchne, ale ani neurazí a dá člověku hodinu a třičtvrtě kvalitní zábavy s kvalitním Neesonem.
Křídla Vánoc (2013)
Dyk to bylo jaksi vo hovně a na lusknutí prstů jsem u toho usínal.
Quantum of Solace (2008)
Akční scény paráda, přesně moje gusto. Dlouho jsem byl nadšenej, ale pak se to tak nějak rozplizlo, záporák je sráč, vůbec jsem mu nevěřil jeho všemocnost, navíc mu jde o blbou vodu, Olinka jako bond girl stojí za hovno a celej film se vyřeší tak nějak k ničemu. Dávám silnější tři, za pro mě víc než vyhovující vizuální háv a akční scény.
Kafe a cigára (2003)
Tak jsem si to dal znovu a normálně jsem to nezvládl. Nudou jsem se kousal, zbytečný kecy o zbytečných věcech. Nudu už jsem zažil a rádoby filozofický kecy u kávy a cigára taky, takže není třeba, abych tomu věnoval další čas. Jestli se mi to kdysi líbilo, byla to póza.
Kancl (2014) (seriál)
Musím souhlasit s uživatelem derek007 a nejen proto, že je krásný. Přijde mi zbytečný dělat přesnou kopii originálu s horšími herci. Snad jen pokud chtěli dokázat, jak je originál a Ricky Roztíratelnýlahodnýsýr dokonalý.
Černá smrt (2010)
Výborná atmosféra, parádní nijak překombinovaná pointa a mor skoro smrdí z obrazovky. Velká spokojenost.