Recenze (1 857)
Stejná srdce (2014) (TV film)
Ach ta klišé... Ale, ano; jde o dobrý počin. Teatrální, občas za hranou hysterie, ba šílenství. Mimo jiné proto, že srdce mívá k normalitě dosti daleko...(2,5*)
Stephanie Daley (2006)
Zkoušky? Znamení? Propast osamění. A skuteční vetřelci.---------- Tohle je poctivý film (IMHO).
Stepující stonožka (1977)
Hezké úvodní titulky...
Stíny nad Stockholmem (1997) (seriál)
Herečtí gumídci. Přesto celkem snesitelné.
Stíny strachu (2004)
Překvapivě silné obsazení vedlejších rolí, z námětu by se též dalo lecos vytěžit, leč výsledky nejsou dobré. Popravdě, vlastně vůbec nejsou... a je to škoda, protože dva scénáristické mini-zákruty v závěru jsou sice předvídatelné, ale vcelku milé. To by se ovšem Davis s Tunneyovou nejdřív museli naučit hrát...
Stmívání (2008)
Bez nápadu. Bez kouzla. Reklama na sexuální zdrženlivost v emo-balení. Bezkrevný film parazitující na upírské mytologii. Děti, děti... 1,5 *
Stoker (2013)
Zlovolné variace na zpřetrhané struny. Může absolutní nula morfovat pod vlivem bodu varu v horečku po půlnoci?
Stopy zmizelých (2008)
Tohle není hloupý film. Ani zdaleka. Ani náhodou. Jistě, tvůrci by udělali lépe, kdyby "slavní" burrowers nebyli vůbec vidět... Ale jinak? Velmi dusivá atmosféra (doslova) a podobenství o nenasytnosti a bezohledné nadřazenosti (přesněji řečeno zaslepené hře na ni) velké části bílých osadníků. A nebo také: Celkem fešný lesní partner velkoměstského Midnight Train. S působivým soundtrackem nádavkem.
Stoupenci zla (2013) (seriál)
Jako vtip je to vydařené. Můj Ty světe :-D!
Strach milovat (2010) (seriál)
Tohle už není legrace, ale opravdu zlá, vyděračská sprosťárna.